سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم ایجاد دبیرخانه دائمی برای گرامیداشت سالروز ثبت جهانی سازه‌های آبی

فرماندار شوشتر بر لزوم ایجاد دبیرخانه دائمی برای گرامیداشت سالروز ثبت جهانی سازه‌های آبی در این شهرستان تاکید کرد.

فرماندار شوشتر گفت: ایجاد دبیرخانه دائمی به منظور برگزاری مناسب سالروز گرامیداشت ثبت جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر می‌تواند به معرفی بهتر و شایسته‌تر آن کمک کند و برای این موضوع آمادگی لازم وجود دارد.

حجت‌اله دهدشتی می گوید: این آثار ثبت جهانی جزء مولفه‌های هویتی شهرستان هستند و علاوه بر جنبه تاریخی و میراثی ارزش صنعتی هم دارند و باید در پاسداشت آن‌ها اهتمام ویژه‌ای داشت.

به گفته او، در امر برگزاری این رویداد باید مانند موضوع ثبت ملی صنعت احرامی بافی به نام شوشتر، هم‌افزایی بین مسئولین، مردم و گروه‌های اجتماعی به عنوان سه ضلع یک مثلث شکل گیرد تا این برنامه به صورت فرا شهرستانی و فرا استانی به خوبی محقق و اجرا گردد.

 این مقام مسئول گفت: حتما از موضوع تنوع قومیتی در شهرستان شوشتر و همچنین ظرفیت بسیار خوب فعالان اجتماعی برای افزایش غنای برنامه بهره‌مند شده و از مشارکت موثر آن‌ها باید برخوردار شویم.

فرماندار شوشتر گفت: تولید محتوا در قبل، حین و حتی بعد از برنامه بسیار مهم است. برگزاری سمینار‌ها و همایش علمی برای معرفی آثار در شهر‌های غیر از شوشتر هم می‌تواند در پاسداشت این موضوع موثر واقع شود.

 دهدشتی گفت: در اجرای این مراسم باید از همه رهنمود‌ها استفاده کرده و مشورت گرفت. نقطه نظرات امام جمعه محترم و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در این خصوص مدنظر قرار گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.