سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند سارقان مسلح تلفن همراه در سراوان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان مسلح تلفن همراه در شهرستان سراوان خبر داد.

سردار احمد طاهری گفت:در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه گوشی تلفن همراه در معابر حاشیه‌ای شهر سراوان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت:در بررسی صورت گرفته مشخص شد چند جوان به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت در ساعات پایانی شب اقدام به پرسه‌زنی در معابر و محلات حاشیه‌ای شهر سراوان کرده و با تهدید کلت کمری به سرقت گوشی تلفن همراه شهروندان اقدام می‌کنند.

او گفت:با توجه به حساسیت موضوع، تلاش شبانه‌روزی پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان ادامه داشت تا اینکه در نتیجه تحقیقات صورت گرفته و انجام اقدامات تخصصی و پلیسی، سه نفر در این زمینه شناسایی شدند و متهمان در یک عملیات غافلگیرانه داخل مخفیگاهشان دستگیر شدند.

طاهری به کشف دو قبضه کلت کمری به همراه پنج دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه در بازرسی از مخفیگاه سارقان و همچنین توقیف موتورسیکلت مورد استفاده آن‌ها در این سرقت‌ها، گفت: متهمان که پس از رو به رو شدن با مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند در بازجویی تکمیلی پلیس تاکنون به چندین فقره سرقت مسلحانه گوشی تلفن همراه و وجوه نقد شهروندان در سطح معابر شهرستان سراوان اقرار کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  گفت: هر سه متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند،   شهروندان با رعایت نکات امنیتی و توجه به هشدار‌های انتظامی دست سارقان را از رسیدن به اهداف شوم خود کوتاه کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ سریعا موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.