سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای برنامه های آموزشی به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در جهرم

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان جهرم از اجرای برنامه های آموزشی و پیشگیرانه به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر در جهرم خبر داد.

نسرین زارعی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد‌مخدر گفت: اعتیاد به مواد مخدر یکى از مهمترین مشکلات اجتماعی، اقتصادى و بهداشتى بوده که عوارض ناشى از آن تهدیدى جدى براى جامعه بشرى است.

او گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچمدار امر مبارزه با مواد مخدر با اتخاذ راهبردی جامع، متوازن و فراگیر در عرصه‌های مختلف با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها  اقداماتی به منظور مهار و کنترل اعتیاد از سوی مقامات عالی انجام شده است.

زارعی گفت: انتظار می رود دستگاه‌ها و سازمان‌های مردم‏ نهاد با تلاش مضاعف و اجرای برنامه تحول راهبردی، نسبت به تحقق سهم خود در امر مبارزه سخت افزاری و نرم‏افزاری با مواد مخدر و روان گردان‌ها به منظور کاهش نرخ دسترسی به مواد و کاهش بروز و شیوع اعتیاد انجام دهند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان جهرم گفت: برابر دستور العمل ابلاغی از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور به این مناسبت مقرر شد اجرای برنامه های فرهنگی، ورزشی، برپایی نمایشگاه و آموزشی در شهرستان برگزار شود.

او گفت: انجام مطالعات علمی در زمینه مقابله و مبارزه با مواد مخدر با بهره گیری از ظرفیت دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی در این رابطه ضروری دانست.

منبع: شبستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.