سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آجرلو: رفتن مجیدی ما را اذیت کرد / ساپینتو گرسنه قهرمانی است

مدیر عامل تیم فوتبال استقلال: ساپینتو قبل از بستن قرارداد به من گفت گرسنه قهرمانی هستم.

مصطفی آجورلو، مدیر عامل تیم فوتبال استقلال در مراسم معارفه ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی جدید استقلال گفت: خدا را شکر می‌کنم امروز هواداران و خانواده بزرگ استقلال با آمدن سرمربی جدید تیم به آرامش خیلی خوبی رسیده باشند. چندین سال در انتظار لذت قهرمانی بودیم و توانستیم آن را در استادیوم آزادی درک کنیم. بعد از چند سال این قهرمانی که منتظرش بودیم، رقم خورد. البته اول فصل به فرهاد مجیدی گفته بودم ۷۵ امتیاز می‌خواهیم و پنج هفته قبل از اتمام مسابقات می‌خواهیم قهرمانی را کسب کرده باشیم.

رفتن مجیدی ما را اذیت کرد

رفتن فرهاد مجیدی ما را اذیت کرد، اما فوتبال حرفه‌ای همین است. مایل بودم همکاری با مجیدی را ادامه دهیم. هواداران ما در یک ماه گذشته فشار زیادی را تجربه کردند. باید فرض کنیم قهرمانی تمام شد و فصل جدید شروع شد. هرکسی حق انتخاب دارد. مجیدی تشخیص داد برای سال جدید سرمربی تیم دیگری باشد و ما هم به این تصمیم احترام می‌گذاریم. برای ادامه زندگی استقلال هرگز از پا نخواهیم نشست.

استقلال هیچ وقت احساس ضعف نمی‌کند

استقلال هیچ وقت احساس ضعف نمی‌کند و به همین خاطر مذاکرات خارجی را شروع کردیم. بیش از ۴۰ مربی در لیست کارشناسان و مذاکره کنندگان بودند و این مذاکرات را دنبال کردند و در سریعترین زمان ممکن این تفاهم انجام شد و امروز سرمربی عزیز و محترم استقلال مسئولیت تیم را با این امضا برعهده خواهد گرفت. سرمربی استقلال سابقه سرمربیگری در ۶ - ۷ کشور را دارد. ساپینتو قبل از بستن قرارداد به من گفت گرسنه قهرمانی هستم و من نیز گفتم با وجود اینکه قهرمانی را تجربه کرده ام، اما باز تشنه قهرمانی هستم. درست است که ۶۲ ساله دارم، اما همانند پسر ۱۸ ساله پر تلاش برای رسیدن به قهرمانی هستم.

ورزشگاه اختصاصی استقلال ساخته خواهد شد

به زودی ورزشگاه اختصاصی استقلال ساخته می‌شود و تا ۱۵ تیر ماه نقشه نهایی این ورزشگاه را تهیه می‌کنیم تا بتوانیم با دستور رئیس جمهور ساخت این ورزشگاه را عملی کنیم. بیش از ۲ ماه است که با وجود داشتن سرمایه گذار، اما هنوز زمین مورد نظر برای ساخت ورزشگاه را به ما واگذار نکرده اند.

سه میلیارد از تامین کننده البسه درآمد خواهیم داشت

به دلیل دوری مسافت کارخانه شرکت مجید ما با یک شرکت دیگر برای تامین البسه قرارداد بستیم. در قرارداد جدید شرکت تامین البسه به ما سه میلیارد تومان پرداخت خواهد کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۱۵ ۰۲ تير ۱۴۰۱
حالا می بینیم که ساپینتو گرسنه قهرمانی است یا پول !
پولی که اگر تو ایران خرج بشه 10 سال دیگه 100 ها بهتر از رونالدو و مسی از همین نوجوان ها ساخته میشه
محمد موسی پور
۰۹:۱۴ ۰۲ تير ۱۴۰۱
واقعاً خجالت داره ، خدمت مدیر عامل های استقلال و پرسپولیس عرض کنم که: مگه ارث باب تون هست که می رید بازیکن خارجی و مربی خارجی میارید؟ ، آره اگه دو تا باشگاه مال خودتون بود حرفی نبود؛ این دو تا باشگاه متعلق به بیت المال است، این پول هایی رو که شما به بیگانه دارید می دید حق نوجوانان و جوانانی هست که اگر پیدا بشن و حمایت بشن هزاران رونالدو و مسی می شن، هزاران نفر استعداد داریم تو کشور که بخاطر حمایت نشدن ، نمی تونند پیشرفت کنند، چرا ؟ چون مدیرعامل استقلال پرسپولیس فکر می کنند که مرغ همسایه غازه.