سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست فرمانداری مهاباد:

نقش رسانه در مدیریت صحیح شهری موثر و پررنگ است

سرپرست فرمانداری مهاباد گفت: فعالان حوزه رسانه به عنوان رابط و ارتباط دهنده بین مسئولان و مردم، جایگاه ویژه‌ای برای انتقال مطالبات مردم و همچنین آگاهی سازی در خصوص خدمات دولت دارند.

امیر قادری در جلسه بررسی راه اندازی خانه مطبوعات در مهاباد گفت: وجود اصحاب رسانه فعال و پویا در مهاباد و همچنین اداره کل صدا و سیما و دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی نشان از اهمیت آن به عنوان یک شهر رسانه‌ای دارد و در این راستا می‌طلبد خانه مطبوعات نیز برای فعالان این بخش راه اندازی شود.

وی با اعلام آمادگی و حمایت از تشکیل خانه مطبوعات در این شهرستان گفت: تاسیس خانه مطبوعات و تشکل صنفی برای پیگیری مطالبات جامعه رسانه و هماهنگی و مشارکت بیشتری حوزه رسانه بسیار موثر است.

سرپرست فرمانداری مهاباد گفت: تقویت رسانه‌ها موجب ارتقای توان اطلاع رسانی خدمات و دستاورد‌های نظام در جهاد تبیین می‌شود و از طرفی با مطالبه‌گری بحق و بهنگام زمینه ساز رفع مسائل و مشکلات مردم و ایجاد فضای امید در جامعه می‌شود.

در ادامه جلسه در خصوص تعیین مکانی برای تاسیس خانه مطبوعات و همچنین هماهنگی‌های لازم برای تسریع در افتتاح آن بحث و گفتگو شد.

شهرستان ۲۵۰ هزار نفری مهاباد دارای اداره کل صدا و سیما، دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی، باشگاه خبرنگاران جوان و بیش از ۱۰ پایگاه خبری، هفته نامه، ماهنامه و فصلنامه است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.