سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳ شناور تجاری حامل کالای قاچاق در دلوار توقیف شد

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف ۳ شناور تجاری و ۷۶ میلیارد ریال کالای قاچاق به همت مرزبانان بوشهر در بندر دلوار خبر داد.

سرهنگ یدالله شرفی گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» در مبارزه قاطعانه با مخلان اقتصادی و حمایت از تولید داخلی، مجموعه مرزبانی استان بوشهر تمام تلاش خود را در مبارزه با پدیده شوم قاچاق، ایجاد و استمرار امنیت پایدار و پاسداری از قلمرو سرزمینی ایران اسلامی در جنوب غرب کشور و به کار گرفته است.

او می‌گوید: در همین راستا مأموران پایگاه دریابانی بوشهر در آب‌های ساحلی بندر دلوار با اشراف اطلاعاتی و رصد لحظه به لحظه و ایجاد گشت‌های مستمر دریایی، ضمن دستگیری ۵ قاچاقچی، موفق شدند ۳ شناور متخلف حامل کالای قاچاق را متوقف کنند.

به گفته فرمانده مرزبانی استان بوشهر، در بازرسی از شناور‌های توقیف شده، تعداد یک هزار و ۲۵۰ ثوب پوشاک، تعداد ۷۱ جفت کفش، ۳۰۰ عدد لوازم آرایشی و بهداشتی، ۵ هزار و ۱۸۸ عدد لوازم جانبی موبایل کشف شد.

شرفی عنوان کرد که ارزش محموله‌های قاچاق کشف شده توسط کارشناسان ۷۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است که به همراه متهمان پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.