سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۲۰۰۰ متر جدول‌گذاری در سطح منطقه ۲ کرج اجرایی شد

مدیر منطقه دو شهرداری کرج گفت: عملیات لکه‌گیری آسفالت به‌طور مستمر و پراکنده در معابر و خیابان‌های سطح این منطقه اجرای می‌شود.

آقای مرتضی شریف کاظمی  گفت: به منظور بهبود عبور و مرور شهری و باهدف خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان، عملیات لکه‌گیری آسفالت به‌طور مستمر و پراکنده در معابر و خیابان‌های سطح این منطقه اجرا می‌شود.

او گفت: به‌منظور مناسب‌سازی سطح خیابان‌ها، رفع نواقص موضعی، جلوگیری از گسترش خرابی روسازی آسفالت‌ها و همچنین تأمین سطحی ایمن در معابر این منطقه عملیات مذکور با روند مطلوبی در حال انجام است.

آقای شریف کاظمی گفت: از ابتدای سال جاری دو هزار و ۳۰۰ هزار تن آسفالت صرف بهسازی معابر منطقه شد.

او گفت: به منظور  بهبود وضعیت معابر سطح شهر و رفع مشکلات تردد شهروندان عملیات روکش آسفالت بلوار هفت‌تیر حدفاصل مصباح تا میدان امام حسین (ع) و میدان امام حسین (ع) تا پمپ‌بنزین باران و بلوار نمازی خواه و خیابان مصباح در دستور کار قرار دارد.

به گفته مدیر منطقه دو شهرداری کرج   اجرای عملیات پیاده راه‌سازی بلوار امام‌زاده حسن (ع) از حدفاصل دانشکده تا گرمخانه و حدفاصل میدان استاندارد تا ایستگاه راه‌آهن و پیاده راه‌سازی بلوار شریفی از میدان توحید تا امام‌زاده حسن (ع) و بلوار هفت‌تیر حدفاصل زورخانه تا ساسانی را از برنامه‌های معاونت عمران منطقه است که طی روز‌های آتی اجرایی می‌شود.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.