سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری رزمایش فنی امنیتی قرارگاه امام علی (ع) در فارس

سرپرست شرکت گاز فارس از برگزاری رزمایش مشترک فنی-امنیتی ۷۲ ساعته قرارگاه امام علی (ع) خبر داد.

علی اکبر میدانشاهی با تشریح برخی از عناوین این رزمایش گفت: محورهای اصلی این رزمایش که با مشارکت بسیج و فراجا برگزار شد، بر پایه مبانی خودحفاظتی، خودمراقبتی و مانور پاسگاه فرماندهی استوار شده بود.

او گفت: ابلاغ این رزمایش توسط شورای امنیت کشور(شاک)، قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا، سپاه و نیروی انتظامی انجام شده که این رزمایش سه روزه در سطح همه ادارات گاز شهرستان‌ها و ساختمان مرکزی در شیراز برگزار شد و تیم‌های امنیتی با محوریت پایگاه های مقاومت بسیج، ادارات گاز شهرستان ها و گروهان سوم گردان ۷۹۸ بیت المقدس به ایفای نقش پرداختند.

میدان شاهی در بخش دیگری از سخنانش گفت: واحدهای HSE، امداد، تعمیرات، ابزار دقیق، مخابرات، آی تی، اندازه گیری و توزیع گاز، Gis، حمل و نقل، کالا و مقاوم سازی تیم‌های فنی رزمایش را تشکیل دادند.

او همچنین از مشارکت گسترده تمام بخش‌های شرکت گاز استان در این رزمایش خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت برگزاری این رزمایش ۷۲ ساعته، تمام بخش‌ها اعم از مدیرعامل، معاونت بهره برداری، معاونت مالی و پشتیبانی، معاونت مهندسی و اجرا، بسیج، حراست، HSE، بهره برداری مرکز استان، بهره برداری شهرستان‌ها، آی‌تی، مخابرات، اندازه‌گیری و توزیع، روابط عمومی، حمل و نقل، کالا، بازرسی فنی، حقوقی، Gis ، مقاوم سازی، منابع‌انسانی، خدمات اجتماعی و رفاهی و ... حضور فعالی در برگزاری این فعالیت داشتند.

سرپرست شرکت گاز فارس در ادامه با تقدیر از نهادها و دستگاه‌هایی که زمینه ساز ارتقا کیفیت این رزمایش بودند گفت: در کنار کارکنان شرکت گاز فارس، واحدهای برون سازمانی نظیر فرماندهی سپاه استان، فرماندهی انتظامی استان، استانداری، معاون سیاسی و امنیتی استانداری، اداره کل اطلاعات، اورژانس، آتش‌نشانی، ادارات برق، آب، مخابرات، پخش فراورده‌های نفتی و هلال احمر حضور فعالی در این رزمایش داشتند.

میدان شاهی با تشریح برخی از اهداف برگزاری این رزمایش خاطرنشان کرد: حفاظت از زیرساخت‌ها، اماکن و تاسیسات به همراه تداوم و استمرار امنیت پایدار با بکارگیری ظرفیت‌های موجود سازمان و ارتقا سطح توانمندی‌ها و آمادگی عوامل مختلف سازمان در تمام سطوح از اهداف اصلی این رزمایش ۷۲ ساعته بود.

او به گوشه‌ای از اهداف تخصصی در این رزمایش اشاره کرد و گفت: ایجاد آمادگی و تمرین برای مقابله احتمالی با عملیات‌های تروریستی، مقابله با درگیری‌های مسلحانه و گروگان‌گیری، تخریب و آتش‌سوزی، اقدامات بیوتروریسم و سلاح‌های پرتابی و ریزپرنده در این رزمایش بررسی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.