سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قراری بر جمع‌آوری کارت‌های آزاد سوخت از جایگاه‌ها نیست

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان به توضیح در خصوص شبهه‌های ایجاد شده در حوزه انرژی و کارت‌های سوخت پرداخت و گفت: قرار بر جمع‌آوری کارت‌های آزاد سوخت از جایگاه‌ها نیست.

 ارسلان میری رئیس تعزیرات حکومتی دراین جلسه با ذکر این نکته که تعزیرات حکومتی بازرس ندارد، گفت: بازرسی و نظارت در سطح بازار به عهده دستگاه‌های متولی در تامین کالا‌های اساسی از جمله اداره کل جهاد کشاورزی و صنعت و معدن می‌باشد و تعزیرات حکومتی تنها مرجع رسیدگی به تخلفات گزارش شده و صدور رای است.

او نسبت به سوءاستفاده‌هایی که به عنوان بازرس تعزیرات صورت می‌گیرد، هشدار داد و گفت: اصناف خط مقدم جبهه اقتصادی هستند، اما برخورد قانونمند و قاطع با متخلفان و مخلان بازار انجام می شود.

همچنین نورالدینی مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان به توضیح در خصوص شبهه‌های ایجاد شده در حوزه انرژی و کارت‌های سوخت پرداخت و گفت: قراری بر جمع‌آوری کارت‌های آزاد سوخت از جایگاه‌ها نیست.

او گفت: ۲۸۰ جایگاه سوخت در استان وجود دارد که نازل‌ها به صورت مستمر توسط کارشناسان کالیبره می‌شوند.

رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در این نشست گفت: اجرای طرح اقتصادی دولت در استان به صورت قرارگاه عملیاتی دنبال می‌شود و با همراهی اصناف و مردم، این طرح به شکل مطلوب و با کمترین مشکلی پیش می‌رود.

سخنگوی ستاد طرح اصلاح اقتصادی در استان همچنین از نصب ۱۸۵۰ دستگاه کارتخوان در نانوایی‌های استان خبر داد و گفت: نصب کارتخوان‌های جدید فروش نان برای نانوایی‌های سراسر استان کرمان از ۲۸ خرداد توسط بانک سپه به عنوان مجری طرح در کشور آغاز شده و پیش بینی می‌کنیم تا هفتم تیر تمامی نانوایی‌هایی استان به کارتخوان جدید خرید نان مجهز شوند.

جلالی گفت: در تمام نانوایی‌ها بنری جهت اطلاع رسانی شهروندان از قیمت و وزن نان و اصولی که باید رعایت شود، نصب می‌گردد.

معاون استاندار کرمان گفت: مبارزه با رانت و فساد شعار دولت آیت الله رئیسی است و با اجرای طرح اقتصادی، دست سودجویان قطع میشود.

او می گوید: مسئله مهم نظارت نیز توسط دستگاه‌های متولی و با حضور ناظران و بازرسان افتخاری انجام می شود و شهروندان نیز به عنوان حافظان نظام ما را در اجرای بهتر طرح و گزارش تخلفات همراهی خواهند کرد.

برچسب ها: اطلاع رسانی ، تخلفات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.