سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی امروز منتشر شد

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی دوره چهل و نهم امروز ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

محمدمهدی نوروز شمسی گفت: چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی صبح پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در تعداد ۳۲ حوزه امتحانی و ۳۰ شهر کشور برگزار شد.

به گفته وی ۱۲ هزار و ۷۲۵ نفر در چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۱ هزار و ۸۴۷ نفر حائز شرایط بوده اند. از میان افراد واجد شرایط ۱۱ هزار و ۶۷ نفر کارت ورود به جلسه خود را دریافت کردند. ۵ هزار و ۸۶۱ نفر معادل ۴۶ درصد از داوطلبان مرد و ۶ هزار و ۸۶۴ نفر معادل ۵۴ درصد از داوطلبان زن بودند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: نتایج اولیه و کارنامه داوطلبان امروز ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی www.sanjeshp.ir منتشر شد.

نوروز شمسی گفت: پس از اعلام نتایج اولیه، افرادی که طبق ضوابط مجاز به انتخاب رشته محل شده اند، می توانند از روز شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ برای انتخاب رشته محل خود اقدام کنند.

آزمون دستیاری دوره چهل و نهم ابتدا قرار بود در ۵ اسفند ۱۴۰۰ برگزار شود که پس از برگزاری شورای آموزش پزشکی و تخصصی، مقرر شد آزمون در اردیبهشت سال ۱۴۰۱ برگزار شود؛ اما همچنان برخی از داوطلبان معترض به  عدم اعلام رای دیوان عدالت اداری مبنی بر تعویق زمان آزمون و به روز رسانی منابع آزمون بودند اما در نهایت آزمون ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.