سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخفیف ۲۰ درصدی منطقه ویژه شیراز برای شرکت‌های دانش‌بنیان

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز از تخفیف ۲۰ درصدی زمین برای شرکت‌های دانش‌بنیان در منطقه ویژه اقتصادی شیراز خبر داد.

نادر طیبی به نامگذاری سال ۱۴۰۱ به نام سال تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین اشاره و گفت: به منظور استقرار هر چه بیشتر شرکت‌های دانش بنیان در این منطقه ویژه، شرکت‌هایی که فعالیت آن‌ها مورد تأیید سازمان صنایع نوین است، تخفیف ۲۰ درصدی برای خرید زمین دریافت خواهند کرد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز گفت: همچنین در این منطقه تسهیلات دیگری برای شرکت‌های دانش بنیان در این منطقه در نظر گرفته شده است.

او گفت: علاوه بر تخفیف در واگذاری زمین، همچنین تنفس هشت ماهه در پرداخت اقساط بهای زمین و کاهش سهم نقدی در جهت رونق صنایع دانش بنیان در منطقه ویژه اقتصادی شیراز اعمال می‌شود.

طیبی گفت: متقاضیان سرمایه گذاری که مورد تأیید مرجع صدور مجوز واحد‌های دانش بنیان هستند و حداقل درخواست سه هزار متر مربع زمین دارند، مشمول پنج درصد تخفیف در زمان خرید خواهند شد.

او گفت: با هدف جلوگیری از مهاجرت نخبگان و ارتقای سطح علمی و فنی صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصادی شیراز متقاضیان سرمایه گذاری که اقدام به استخدام حداقل پنج نفر نخبه مورد تأیید وزارت علوم و تحقیقات در یک سال کنند به ازای هر نفر مشمول یک درصد تخفیف قیمت کل زمین واگذاری می‌شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.