سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد رئیس شورای شهر از کاهش کیفیت آب شرب در قم

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به افت کیفیت آب در قم گفت: هم‌اکنون کیفیت آب در برخی محلات و مناطق قم غیرقابل‌تحمل شده است و وضعیت کنونی آب در قم قابل‌مقایسه با سال‌های گذشته نیست.

 حسین اسلامی در چهل و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری، با اشاره به کاهش تخصیص آب سرشاخه‌های رود دز به قم نسبت به سال‌های گذشته،گفت: عدم جابه‌جایی چاه‌های بی‌کیفیت آب و عدم توانایی در جذب کامل سهمیه آب قم از سرشاخه‌های رود دز، انتقادات و سؤالات شورای شهر قم از مسئولان آبفای استان است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در ادامه با اشاره به اخذ مجوز ردیف بودجه جهت جمع‌آوری ریل‌های متروکه به همراه خاک‌برداری و جدول‌گذاری، گفت: جمع‌آوری ریل‌های متروکه یکی از مطالبات اساسی مردم قم است.

اسلامی واگذاری یک قطعه زمین به موسسه مکتب القرآن با کاربری آموزشی با مالکیت شهرداری قم را موردتوجه قرار داد و گفت: این قطعه زمین باید با شروط و تعهدات لازم به موسسه واگذار شود تا در صورت عدم تحقق برآورد‌های اولیه، زمین باز پس گرفته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به ۳۱ خردادماه و شهادت دکتر مصطفی چمران،گفت: این استاد شهید به معنای دقیق کلمه استادی در تراز انقلاب بود و در وجود خود تضاد‌های دروغین علم و ایمان، سنت و تجدد و اموری ازاین‌دست را بی‌معنا کرده بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سامان
۲۲:۰۳ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
کیفیت آب منظقه شهرک قدس که واقعا بی سابقه بد شده و لطفا رسیدگی کنید.