سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملیات اجرایی ۷۲۰ واحد نهضت ملی مسکن در دشتی بوشهر آغاز شد

عملیات اجرایی ۷۲۰ واحد نهضت ملی جهش تولید مسکن روز سه شنبه در آیینی با حضور مسئولان استانی و ملی در شهرستان دشتی استان بوشهر آغاز شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: ۵۳ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر ثبت نام کردند که از این شمار ۱۱ هزار و ۲۸۰ نفر واجد شرایط لازم شناخته شده اند.

به گفته سید محمود دستغیبی همچنین تاکنون هفت هزار نفر از واجد شرایط نهضت ملی جهش تولید مسکن در استان بوشهر سهم آورده اولیه برای ساخت خانه را واریز کرده اند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر  می گوید: تاکنون زمین لازم برای ساخت ۲۴ هزار واحد مسکونی نهضت ملی جهش تولید در این استان تامین شده است.

در اجرای این طرح ملی در شهرهای کوچک زمین‌ها به صورت انفرادی به افراد واجد شرایط واگذار می‌شود و افراد می‌توانند تسهیلات لازم از طریق نهضت ملی جهش تولید مسکن یا تسهیلات روستایی دریافت کنند.

 بر اساس برتامه ریزی انجام شده در هفته آینده نیز عملیات اجرایی ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی دیگر در استان بوشهر آغاز خواهد شد.

فرماندار دشتی می گوید سهمیه ۲ سال اول این شهرستان در اجرای نهضت ملی مسکن یک هزار واحد مسکونی است که با تلاش‌های انجام شده تاکنون عملیات اجرایی ۷۲۰ واحد آغاز شده است.

 این واحدها در ۶ فاز و در زمینی به مساحت ۶۹ هزار و ۶۵۴ متر مربع در شهرستان دشتی در دست اجرا است.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان امسال ۸۴ واحد در این شهرستان تکمیل و به متقاضیان تحویل خواهد شد.

فرماندار دشتی می گوید: تاکنون سه هزار ۸۱۳ نفر برای نهضت ملی جهش تولید مسکن در این شهرستان ثبت نام کرده اند که یک هزار و ۵۸۲ نفر واجد شرایط لازم هستند و از این تعداد نیز یک هزار و ۲۰۷ نفر در شهر خورموج مرکز شهرستان و بقیه در سایر نقاط این شهرستان متقاضی هستند.

برچسب ها: مسکن ملی ، جهش تولید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.