سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

البرز مشکلی در توزیع گازوئیل ندارد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز گفت: تمامی خودرو‌هایی که دارای کارت شخصی نفتگاز هستند می‌توانند در ۳۱ جایگاه استان سوخت گیری انجام دهند.

آقای مجتبی دلبری گفت: اکنون ۳۱ جایگاه توزیع نفتگاز در البرز به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند و هیچ مشکلی در توزیع وجود ندارد.

او گفت: تمامی خودرو‌هایی که دارای کارت شخصی نفتگاز هستند می‌توانند در این جایگاه‌ها سوخت گیری انجام دهند که از این بین ۹ جایگاه نیز دارای کارت سوخت اضطرار هستند.

آقای دلبری می گوید: رانندگان خودرو‌های نفتگاز سوز کارت سوخت اضطرار را در شرایط خاص مانند ترانزیتی بودن مسیر برای استفاده از ناوگان خارجی، در انتظار دریافت کارت سوخت شخصی، شرایط بحران و اختلالات احتمالی طبیعی و غیر طبیعی و نیز عدم شارژ سوخت در کارت خودرو متناسب با عملکرد می‌توانند استفاده کنند.

او گفت: سهمیه خودرو‌های برون شهری براساس ارسال صورت وضعیت عملکرد توسط سازمان راهداری کل کشور انجام می‌گردد و رانندگان می‌توانند عملکرد خود را در سامانه www.smartcard.rmto.ir مشاهده کنند.

این مسئول از رانندگان خودرو‌های درون شهری خواست در سامانه مدیریت مرکزی حمل و نقل درون شهری و حومه به آدرس www.utcms.ir ثبت نام کرده و نسبت به اخذ پروانه فعالیت از شهرداری اقدام و پروانه فعالیت را به صورت سالیانه تمدید کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز گفت: کارت‌های امحاء شده به دلیل جاماندن در جایگاه‌های عرضه سوخت و عدم پیگیری از طرف مالکین خودرو‌ها باطل شده‌اند.

آقای دلبری گفت : با توجه به هزینه بر و زمانبر بودن درخواست صدور مجدد کارت سوخت، همشهریان می‌توانند پس از بررسی و اطمینان از جاماندن کارت‌های سوخت در جایگاه‌های سطح  استان با در دست داشتن مدارک شناسایی تا ۲۰ روز به جایگاه مورد نظر و پس از آن به مدت ۱۰ روز به نواحی سه گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز (کرج، ساوجبلاغ و نسا) مراجعه و کارت سوخت خود را دریافت کنند.

به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز   مدیر کارت‌های جامانده پس از زمان‌های اشاره شده برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده غیر فعال و تراشه آن‌ها امحاء می‌شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.