سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار آذربایجان غربی:

عرضه کالا و لوازم غیربهداشتی سلامت جامعه را تهدید می‌کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه عرضه کالاها و لوازم غیربهداشتی سلامت جامعه را تهدید می‌کند، گفت: قاچاق در بحث دارو و غذا با سلامت جامعه ارتباط مستقیم دارد.

علی ابراهیمی عصر دوشنبه در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: دستگاه‌های ذیربط باید به موضوع حفظ سلامت جامعه توجه ویژه داشته و اجازه ندهند عده‌ای سودجو و فرصت طلب با عرضه کالاها و لوازم غیربهداشتی سلامت جامعه را تهدید کنند.  

او تشکیل اتحادیه تخصصی آرایشی، بهداشتی و تاسیسات پزشکی را برای نظارت دقیق و بهتر بر بازار کالاهای بهداشتی و پزشکی ضروری دانست و گفت: ظرف مدت سه ماه باید این امر مهم اجرایی ‌و مساله حل شود.

ابراهیمی گفت: در بحث ورود و خروج دارو اقدامات نظارتی باید تشدید شود و عرضه داروهای ثبت شده در سامانه تی تک نیز به دقت ازسوی متولیان مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌ غربی گفت: در بحث لوازم آرایشی نیز دستگاه‌های متولی نظارت ویژه و جدی در این بخش داشته و کنترل لازم را انجام دهند.

ابراهیمی با اشاره به برگزاری نمایشگاه قاچاق کالا و ارز گفت: دستگاه‌های اجرایی ذیربط در این خصوص اهتمام ویژه داشته و دستاوردهای خود را برای عرضه در نمایشگاه آماده کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.