سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی سامانه ارتباطات مردمی اداره کل غله و خدمات بازرگانی زنجان

مسئول روابط عمومی غله استان زنجان گفت:سامانه ارتباطات مردمی با هدف رسیدگی به پیشنهادات، انتقادات وتخلفات حوزه آرد و نان درزنجان راه اندازی شد.

اکبری گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و ایجاد ارتباط مستقیم با شهروندان استان زنجان، سامانه ارتباطات مردمی به صورت تلفن گویا و پیامک راه‌اندازی شده است و شهروندان زنجانی می‌توانند برای ارتباط با تلفن گویا با شماره ۳۳۴۵۳۷۴۰ و برای ارسال پیامک با شماره ۳۰۰۰۲۴۱۰۱۴ تماس حاصل کنند.

او می گوید: حوزه عمل و محیط‌های پیرامونی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، تامین و ذخیره سازی گندم، تامین کالا‌های اساسی (آرد، نان، برنج و شکر) و نظارت بر فعالیت سلیو‌ها و کارخانجات آردسازی می‌باشدو

مسئول روابط عمومی غله استان زنجان گفت: از همه شهروندان استان زنجان خواهشمندیم موارد اعلامی خود را از طریق سامانه گویای تلفنی و ارسال پیامک اطلاع رسانی نمایند و به موارد ارسالی طبق دستورالعمل، رسیدگی خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.