سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سجادی: مجارستان مایل به بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال ایران است

مشاور عالی رئیس کمیته ملی المپیک گفت: فدراسیون فوتبال مجارستان مایل است تا با تیم ملی فوتبال ایران بازی دوستانه برگزار کند.

نصرالله سجادی درباره سفر به مجارستان گفت: به دعوت کمیته ملی المپیک مجارستان هیئتی از ایران به بوداپست اعزام شد و در آنجا به همراه صالحی امیری با رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک مجارستان دیدار و گفت گو داشتیم. در مورد تفاهم نامه‌ای که آماده امضا شده صحبت کردیم و خوشبختانه برنامه‌های خوبی بین ۲ کشور رد و بدل شد. اعم از تبادل مربی بین ۲ کشور، برگزاری دوره‌های آموزشی و همچنین برگزاری اردو‌های مشترک بین تیم‌های ورزشی هم در بوداپست و هم در تهران صورت گرفت. قرار است در رشته‌هایی که ما قدرتمند هستیم مانند تکواندو، کاراته، کشتی و بوکس ورزشکاران مجارستانی به ایران بیایند تا با ورزشکاران ما اردوی مشترک بر پا کنند و در رشته‌هایی که آن‌ها صاحب قدرت هستند مانند شمشیربازی، شنا، قایقرانی، فوتبال و به ویژه رشته‌های انفرادی ورزشکاران ما به آنجا می‌روند و با آن‌ها اردوی مشترک تشکیل می‌دهند.

سجادی گفت: همچنین در آنجا دیداری با مسئولان فدراسیون فوتبال مجارستان داشتیم و راجع به بازی دوستانه صحبت‌هایی صورت گرفت. طبق صحبت‌هایی که انجام شد مجارستانی‌ها برای ۲ فیفادی برنامه ریزی‌هایی انجام داده و می‌خواهند از این فرصت استفاده کنند. خوشبختانه با اصرار ما قرار شد یکی از آن ۲ فیفادی را با ما بازی کنند. با توجه به اینکه آن‌ها ۱۰ روز قبل از جام جهانی می‌خواهند بازی کنند باید ببینیم نظر سرمربی تیم ملی چیست و در صورتی که فدراسیون و سرمربی تیم ملی موافقت کنند آن‌ها مایل خواهند بود تا به تهران آمده و با ما بازی دوستانه انجام دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
امید محمدی
۱۴:۴۴ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
جان نقی راست میگی وعده سرخرمن زیاد شنیدیم قبلش کلی اسم اوردید اخرش رسیدیم به یدونه اونم باختیم مثل فوتبال محلات بعدش هیشکی زیربار نرفت گفتند کی بوده مارو برده قطر درواقع به خاطر مکان وخوراک مجانی رفتید کارمون به جایی رسیده مثل فقرا باید بگردیم دنبال مکان مجانی حالا اگر جهنم باشه و به کارمون نیاد