سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۰۰ واحد تولیدی پرخطر در شهرک‌های صنعتی قزوین به طور مستمر پایش می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: ۳۰۰ واحد تولیدی مستقر تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان که احتمال وقوع حادثه در آن‌ها بالاست به طور مستمر پایش می‌شود.

رضا صفاری با بیان اینکه ۳۰۰ واحد تولیدی پرخطر در شهرک‌های صنعتی قزوین به طور مستمر پایش می‌شود، گفت : پایش این واحد‌های تولیدی که بخش زیادی از آن‌ها در رسته تولیدکنندگان محصولات شیمیایی هستند، در راستای پیشگیری از وقوع حوادث در صنایع با خطرپذیری بالا انجام می‌شود.

پس از ارزیابی‌های انجام شده ۱۵۰ واحد تولیدی پرخطر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی قزوین شناسایی شد و همچنین ۱۵۰ واحد دیگر با استعداد وقوع حوادث به این فهرست افزوده شد که آن‌ها را مورد پایش قرار داده ایم.

 در پایش‌ها از ظرفیت دستگاه‌های مختلف عضو ستاد مدیریت بحران استفاده می‌کنیم و نواقص احتمالی که موجب بروز حوادث می‌شود را به طور دوره‌ای رصد، ثبت و به واحد‌های تولیدی مربوطه گزارش می‌کنیم.

 با اینکه تامین تجهیزات مقابله با حوادث در بخش صنایع هزینه‌های بالایی دارد، تلاش کرده ایم کیفیت مناسبی در حوزه ایمنی داشته باشیم.

 در حال حاضر واحد مدیریت ایمنی شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین و همچنین تمامی ایستگاه‌های آتش نشانی مستقر در شهرک‌های صنعتی در صورت درخواست واحد‌های تولیدی مستقر برای ارایه آموزش‌های حوزه ایمنی به کارکنان و مدیران واحد‌ها به شکل رایگان آمادگی دارند.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی و ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

حدود یک هزار واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان قزوین دارای پروانه بهره برداری هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.