سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قصرشیرین گرم‌ترین نقطه استان کرمانشاه

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : طی ۲۴ ساعت گذشته قصرشیرین با بیشینه دمای ۴۷ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان بوده است.

شهناز حق‌پرست گفت : طبق آماری که صبح امروز از ایستگاه‌های سطح استان دریافت شده، طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه بین حداقل ۱۸ و حداکثر ۴۰ درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

به گفته کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه در این بازده زمانی قصرشیرین با بیشینه دمای ۴۷ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و شهرستان سنقرکلیایی با کمینه دمای ۱۴ درجه سانتی‌گراد به عنوان سردترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است.

هوای استان طی ساعاتی از امروز و فردا (دوشنبه و سه‌شنبه) وزش باد که بویژه در نواحی غربی گاهی اوقات قابل توجه خواهد بود؛ علاوه بر گردوخاک محلی، ممکن است با نفوذ غبار خارجی به جو این مناطق نیز همراه شود. احتمال گسترش غبار به سایر نقاط استان ضعیف به نظر می‌رسد.

 به دنبال این وضعیت، در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه به دلیل عبور موجی ناپایدار از سطوح میانی که با تقویت میدان‌های باد سطحی همراه است؛ به شکلی گسترده‌تر، شرایط برای نفوذ غبار به جو استان فراهم می‌شود.

 میانگین دمای هوا که تا روز سه‌شنبه تغییرات چندانی نخواهد داشت؛ از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری، به طور نسبتا محسوسی کاهش می‌یابد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.