سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صنایع دستی فاخر سیستان و بلوچستان معرف فرهنگ اصیل این منطقه است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ضرورت دارد؛ فعالان بخش صنایع دستی در نمایشگاه ها و پایانه‌های صادراتی حضوری فعال داشته باشند چراکه صنایع دستی فاخر استان معرف فرهنگ اصیل این منطقه است.

  روابط عمومی استانداری، نشست مشترک معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اعضای "مجموعه صنایع دستی و گردشگری فاخر" برگزار شد.

داود شهرکی در این نشست علاوه بر تاکید بر اهمیت شناخت قابلیت‌های صنایع دستی استان گفت: اهتمام ویژه سرمایه گذاران این هیات به تقویت مراکز اقامتی و هتل ها می تواند به توسعه کسب و کارهای گردشگری نیز کمک کند.

زهرا ابراهیمی مدیرکل دفترامور بانوان و خانواده استانداری نیز  به رایزنی های دفتر با مجموعه صنایع دستی و گردشگری فاخر که با هدف بازارسازی محصولات صنایع دستی بانوان صورت گرفته است،گفت: راه‌اندازی پایانه صادراتی محصولات منجر به ساماندهی صادرات چمدانی و حذف واسطه ها خواهد شد و با هماهنگی انجام شده امتیازات ویژه‌ای برای حضور صنعتگران استان در نمایشگاه دائمی صنایع دستی، تخصیص یافته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.