سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۱۳ هزار میلیارد ریال اعتبار نقدی به استان اردبیل

استاندار اردبیل گفت: از اعتبارات اولین سفر ریاست جمهوری ۱۳هزار میلیارد ریال اعتبار نقدی به استان تخصیص یافته است.

سید حامد عاملی گفت: از اعتبارات اولین سفر آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور به استان اردبیل، ۱۳هزار میلیارد ریال اعتبار نقدی به استان تخصیص یافته است.

استاندار اردبیل می‌گوید: ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار نقدی از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل برای پروژه راه‌آهن اردبیل اختصاص یافت و مبلغ مذکور فقط به مطالبات کارگری و مصالح مورد نیاز اختصاص یافته است.

عاملی گفت: برای اولین بار در سطح کشور، استانداری اردبیل برنامه پیشرفت روستا‌های استان را با محوریت اقتصاد تدوین کرده که در سطح ملی مورد استقبال قرار گرفته است.

او می‌گوید: در سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل اعتباری به ارزش ۲ هزار میلیارد ریال از ماده ۵۶ از سوی بانک رفاه به پروژه تزریق شد و در حال پیگیری برای تزریق اعتبار دیگری به ارزش ۲ هزار میلیارد ریال از بانک سپه به این پروژه هستیم؛ همچنین دولت سیزدهم از بودجه سال ۱۴۰۱ پنج هزار میلیارد ریال برای پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه در نظر گرفته است.

استاندار اردبیل گفت: مطالعات اتصال راه‌آهن اردبیل به پارس‌آباد انجام شده است و همچنین اتصال راه‌آهن پارس‌آباد جمهوری آذربایجان در کمیسیون مشترک اقتصادی ۲ کشور مورد توافق قرار گرفت و نهایتا رئیس‌جمهور آذربایجان دستور لازم در رابطه با این پروژه را صادر کرد.

بزرگراه اردبیل - مشگین‌شهر امسال تکمیل می‌شود

عاملی گفت: بزرگراه شمال به جنوب استان اردبیل یکی از اصلی‌ترین پروژه‌های جاده‌ای محسوب می‌شود که در این حوزه باید کلیه دستگاه‌های مربوطه اهتمام ویژه داشته باشند و در این زمینه بزرگراه اردبیل - مشگین‌شهر سال‌جاری تکمیل خواهد شد.

او می‌گوید: فاضلاب شهری نیر و کوثر در سال‌جاری مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت و برای فاضلاب پارس‌آباد۱۵۰میلیارد ریال و خلخال ۱۰۰میلیارد ریال اختصاص یافته و همچنین اعتباراتی به پروژه فاضلاب گرمی و اردبیل نیز تزریق شده است.

استاندار اردبیل در حوزه برق استان اردبیل پست‌های ۶۳ شهرک صنعتی اردبیل، مشگین‌شهر و پست مرکزی اردبیل فعال بوده و راه‌اندازی پست‌های ۶۳ پارس‌آباد و پایاب خدا‌آفرین در دست اقدام است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.