سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان‌ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی جایگزین طرح خیابان ۵۵ متری در اراک

نشست بررسی طرح ۲۴ متری در اراک که جایگزین طرح خیابان ۵۵ متری شده برگزار شد.

نشست بررسی طرح موسوم به خیابان ۲۴ متری اراک که جایگزین طرح خیابان ۵۵ متری شده با حضور استاندار و مسئولین زیربط برگزار شد و این طرح مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست نظرات موافق و مخالف طرح عنوان و تعیین تکلیف طرح به جلسات آینده موکول شد.

مخلص الائمه استاندار مرکزی در این نشست با بیان اینکه طرح ۲۴ متری باید بیشتر مورد بررسی قرار گیرد گفت: این خیابان به دلیل کوچک شدن نسبت به طرح اولیه نمی‌تواند مشکلات ترافیکی شهر اراک را حل کند و طرح اولیه ۵۵ متری بهتر بوده است.

طرح ۲۴ متری جایگزین طرح ۵۵ متری در اراک شده و به گفته مشاور این طرح، طرح در قالب یک خیابان از پل فرنگی اراک به سمت میدان، ولی عصر کشیده می‌شود و در مسیر اجرا دارای تعریض و عقب نشینی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۴۶ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۴
ترک فعل استاندار و شهردار و فرماندار در اجرای پروژه ۵۸ متری باید توسط دادستانی پیگیری شود و مقصران بلاتکلیفی پروژه محاکمه شوند و خسارت مردم و مالکان در محدوده اتوبان پرداخت شود
ناشناس
۱۵:۵۲ ۲۹ اسفند ۱۴۰۳
خیابان جمال الدین اسدآبادی اراک ( خیابان ۱۲ متری ملک )باید تعریض و عقب نشینی شود
ناشناس
۲۰:۲۷ ۰۵ فروردين ۱۴۰۴
خیابان پشتاره که محل اتصال خیابان ۱۷ شهریور و خیابان جمال الدین اسدآبادی می باشد باید تعریض و عقب نشینی شود
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۳ اسفند ۱۴۰۳
احداث تقاطع غیرهم سطح ( زیرگذر ) به جای میدان سرداران بهترین گزینه هست
ناشناس
۱۶:۲۴ ۲۹ اسفند ۱۴۰۳
به جای میدان شورا یک تقاطع غیرهم سطح ( زیرگذر ) احداث شود تا ترافیک خیابان امام و ابتدا خیابان قائم مقام اراک کم شود
ناشناس
۲۰:۴۳ ۱۰ اسفند ۱۴۰۳
احداث مترو اراک
ناشناس
۱۳:۲۷ ۰۱ فروردين ۱۴۰۴
قطار حومه ای ( ریل باس) اراک شهرجدید امیرکبیر
ناشناس
۲۱:۳۰ ۱۰ فروردين ۱۴۰۴
قطار حومه ای ارا‌ک شهر جدید مهاجران احداث شود
ناشناس
۰۰:۰۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۳
طرح خیابان ۵۸ متری در شوراي عالي معماری و شهرسازی به تصویب رسیده و هیچ جایگزینی ندارد
ناشناس
۱۰:۰۲ ۱۲ آبان ۱۴۰۳
برای کاهش ترافیک اراک باید تقاطع غیرهم سطح ( زیرگذر ) در محل اتصال خیابان میثم و خیابان شهید بهشتی و خیابان عضد ایجاد شود
ناشناس
۱۳:۳۶ ۲۷ مهر ۱۴۰۳
با انتشار و فروش اوراق مشارکت شهرداریها می توان این خیابان را احداث کرد
ناشناس
۱۰:۱۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۳
فعلا که احداث هر دو پروژه متوقف شده
ناشناس
۲۲:۰۷ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
احداث خیابان ۵۸ متری اراک به شکل مشارکتی به سازمان نظام مهندسی ساختمان واگذار شود. هر کدام از مهندسان ساختمان فقط ۵۰ میلیون تومان در این پروژه سرمایه گذاری کنند ۲۵۰ میلیارد تومان بودجه مورد نیاز تامین میشود
ناشناس
۱۹:۲۳ ۱۴ مهر ۱۴۰۲
ساخت پیاده راه در خیابان محسنی درست نیست
ناشناس
۱۳:۲۶ ۰۱ فروردين ۱۴۰۴
شورای شهر اراک به مدرسه پیرمردها تبدیل شده و به همین دلیل از مدیریت شهری عاجز هستند و یک پروژه عمرانی بعد ۲ سال از تصویب پروژه همچنان بلاتکلیف رها شده .
ناشناس
۰۸:۵۷ ۰۵ مرداد ۱۴۰۲
با فروش اوراق مشارکت شهرداری ها می‌توان منابع مالی مورد نیاز پروژه را تامین کرد
ناشناس
۱۲:۰۱ ۰۴ مرداد ۱۴۰۲
این طرح هیچ جایگزینی ندارد.
ناشناس
۱۵:۲۷ ۲۹ اسفند ۱۴۰۳
پل خیبر خیابان محسنی اراک باید جمع آوری شود و به جای آن زیرگذر ( تقاطع غیرهم سطح ) احداث شود .
ناشناس
۱۲:۱۴ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
خیابون محسنی رو که این همه ماشین از اون رد میشه رو نصفش رو دارن پیاده راه می کنن در صورتی که باید همون چند تا خونه ای که باید عقب نشینی می کردن رو عقب می کشوندن . همین . اما دیدن یه عده سر و صدا می کنن خیابون رو باریکتر کردن ! این هم از مهندس های عمرانی که با پول لیسانس و فوق میگیرن .
ناشناس
۱۹:۲۳ ۱۴ مهر ۱۴۰۲
با سهمیه لیسانس میگیرند
ناشناس
۱۹:۳۳ ۲۵ اسفند ۱۴۰۳
شورای شهر اراک و شهرداری اراک هیچ برنامه ای برای معظل ترافیک در بافت مرکزی شهر اراک ندارند