سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موزه دفاع مقدس، زیرساخت گردشگری معنوی است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان جنوبی از موزه در حال ساخت دفاع مقدس به عنوان زیرساخت گردشگری معنوی یاد کرد.

شاهوردی در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: موزه دفاع مقدس خراسان جنوبی زیرساخت گردشگری معنوی است و با راه‌اندازی موزه دفاع مقدس یک ظرفیت ویژه به بخش گردشگری استان افزوده می شود.

او گفت: احداث این مجموعه علاوه بر بالابردن ظرفیت‌های گردشگری استان و داشتن ارزش‌های فرهنگی و معنوی فراوان یکی از پیشنهاد‌های ما برای بازدید گردشگران خواهد بود.

شاهوردی با تأکید بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، گفت: این اداره‌کل با اجرای برنامه‌های مختلف ازجمله برپایی نمایشگاه عکس در مناسبت‌های مختلف به‌ خصوص هفته دفاع مقدس در موزه‌های استان، جمع‌آوری، مستندسازی و ثبت آثار دفاع مقدس در زمینه زنده نگاه‌داشتن یاد و خاطره دوران دفاع مقدس تلاش می‌کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان جنوبی گفت: احداث و تکمیل موزه دفاع مقدس ازجمله اهداف و برنامه‌ریزی‌های کلان کشور است که کلیه دستگاه‌ها موظف‌اند به‌منظور بهره‌گیری از دستاورد‌های دوران دفاع مقدس و انتقال و ترویج فرهنگ جهاد و مقاومت به نسل‌های آینده تلاش کنند.

به گفته سرهنگ فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ۸۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای طرح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اختصاص یافته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.