سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امنیت مرزها، حاصل ایثارگری نیرو‌های نظامی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: امنیت مرز‌های استان نتیجه تلاش و ایثارگری نیرو‌های نظامی استان است.

طالبی در صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به وجود ۳۳۰ کیلومتر مرز مشترک خراسان جنوبی با افغانستان گفت: این ثبات و امنیت پایدار مرز‌های استان با اقتدار، جانفشانی، ایثارگری، چشم همیشه بیدار و با پای با کار بودن شما رقم می‌خورد.

او به تبلیغات منفی ۱۷ هزار رسانه دشمن بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد گفت: دشمن به دنبال این است که با تبلیغات منفی خود یأس و ناامیدی را در بین مردم رواج دهد و با القای ناکارآمدی نظام، حضور مردم را در صحنه‌های مختلف و مناسبت‌های ملی و مذهبی کمرنگ کند.

طالبی گفت: البته این تلاش، نتیجه عکس داده و به عنوان مثال در تشییع سردار سپهد حاج قاسم سلیمانی، مردم حماسه‌ای میلیونی و بی‌نظیر خلق کردند و نشان دادند همچنان پای کار نظام اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: تاکنون دشمن متوجه نشده که مردم ما اعتقادات راسخی دارند که هیچ کس و در هیچ زمانی نمی‌تواند این اعتقادات را کمرنگ کند و هر چه فشار دشمن بیشتر شود، ایستادگی مردم ما در مقابل دشمن بیشتر خواهد و همچنان و همانند گذشته پشت سر نظام اسلامی خود محکم و قوی خواهند ایستاد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.