سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین هماهنگی های رزمایش پدافند شیمیایی در خنداب

مسئولان کشوری و استانی به منظور هماهنگی رزمایش پدافند شیمیایی در اراک گرد هم آمدند.

مسئولان کشوری و استانی به منظور آخرین هماهنگی‌های رزمایش پدافند شیمیایی که قرار است با عنوان "رزمایش پدافند شیمیایی شهید دکتر مصطفی چمران" در منطقه خنداب برگزار شود در محل استانداری در شهر اراک گرد هم آمدند.

نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در این جلسه گفت: مهمترین موضوع در مدیریت بحران در هر حادثه انسان ساخت یا طبیعی وحدت فرماندهی است و در این موارد کار‌ها و برنامه‌ها در با وحدت فرماندهی به سرانجام می‌رسد.

نظری با بیان اینکه مهمترین موضوع حفظ جان مردم است گفت: در ۷۲ ساعت اولیه هر بحران کنترل دامنه تخریب و امدادرسانی صورت می‌گیرد و مرحله بعد رفتن به حوزه بازسازی و ترمیم است که در سایه وحدت فرماندهی انجام می‌شود.

استان مرکزی دارای کارخانجات متعدد شیمایی می‌باشد و بر همین اساس سازمان پدافند غیرعامل کشور در نظر دارد با همکاری دستگاه‌های خدمات رسان استان مرکزی، رزمایش شیمایی در منطقه خنداب برگزار کند.

یکی از اقداماتی که باید جهت آمادگی و شناخت نقاط قوت مدیریت بحران انجام شود، برگزاری رزمایش است و در این راستا رزمایش پدافند شیمیایی در منطقه خنداب برگزار می‌شود.

"رزمایش پدافند شیمیایی شهید دکتر مصطفی چمران" قرار است تابستان در منطقه عمومی خنداب برگزار شود و برای این رزمایش ۱۲ کارگروه تعیین شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.