سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرط اداره برق برای رایگان کردن برق کشاورزان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : کشاورزانی که در بازده زمانی ۱۱ تا ۱۸ به مدت پنج ساعت با شرکت توزیع همکاری داشته باشند ۱۹ ساعت دیگر از پرداخت بهای انرژی معاف خواهند بود.

محمد مرادی گفت : براساس تعارف ابلاغ شده وزارت نیرو ماه‌های گرم سال خرداد، تیر، مرداد و شهریور است.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با توجه شروع گرما و افزایش بار مصرفی وزارت نیرو برای گذر از پیک ۱۰۰ برنامه مدیریت مصرف تدارک دیده که با اجرای آن در خرداد هیچگونه خاموشی و اعمال مدیریتی لحاظ نشده است.

ادارات دولتی براساس مصوبه هیأت وزیران ملزم شده‌اند که در ساعات اداری مصرف خود را نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد و در ساعت غیراداری ۶۰ درصد کاهش دهند؛ نسبت به مدار آوردن دیزل‌های اضطراری اقدام کنند و لازم است که مصرف توسط مدیران‌کل کنترل شود.

براساس آیین نامه‌های اجرایی کشاورزانی که در بازده زمانی ۱۱ تا ۱۸ به مدت پنج ساعت با شرکت توزیع همکاری داشته باشند ۱۹ ساعت دیگر از پرداخت بهای انرژی معاف خواهند بود.

برنامه مدیریت مصرف از ۱۵ خرداد شروع تا ۱۵ شهریور ادامه دارد که براساس آن صنایع به صنایع داخل شهرک‌های صنعتی و صنایع خارج از شهرک‌ها به دو دسته تقسیم شده‌اند.

صنایع با جابه‌جایی ایام تعطیلات، کم کردن بار مصرفی در اوج مصرف و منتقل کردن تعطیلات سالیانه به ماه‌های غیر از چهار ماه گرم سال می‌توانند از تشویق‌های وزارت نیرو بهره‌مند شوند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.