سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

لیست مدرسان مجوزدار بورس در سایت شرکت توسعه مدیریت موجود است

مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس گفت: مردم می‌توانند به بخش مدرسان بازار سرمایه در سایت این شرکت مراجعه کنند و ببینند افرادی که در حال آموزش هستند جزو بانک اطلاعاتی مدرسان بازار سرمایه هستند یا خیر.

آقای اسکندری مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس به سوالات زیر درباره پکیج فروشی با محتوای بورسی پاسخ داد.

سوال: افراد برای خرید پکیج‌های بورسی باید به چه نکاتی توجه داشته باشند؟

آقای اسکندری: پکیج فروشی نوعی کلاهبرداریست. سازمان بورس یا شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس، فروش هیچ پکیجی را تایید و مجوز فروشی برای این نوع از پکیج‌ها صادر نمی‌کند. افراد اگر قصد خرید پکیج‌های آموزشی را دارند باید به سوابق، فعالیت و صلاحیت فرد آموزش دهنده توجه لازم را داشته باشند و در صورتی که شخصی نسبت به پکیج و فروشنده آن اعتراض داشته باشد، سازمان بورس به تخلف آن شخص رسیدگی می‌کند.

سوال: آیا تاکنون از سوی شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس مجوزی به محتوای پکیج داده شده است؟

آقای اسکندری: شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس هیچگاه به محتوای آموزشی پکیج‌ها مجوزی نداده و محتوایی را نیز رد و یا تایید نکرده است. افرادی که قصد آموزش مباحث مالی را دارند می‌توانند براساس رای و مجوز کمیته آموزش در موسسات و نهاد‌های آموزشی براساس سوابق و مدارکی که دارند آموزش ارائه دهند.

سوال: افراد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مجوز مدرسین حوزه بازار سرمایه باید به کجا مراجعه کنند؟

آقای اسکندری: بانک اطلاعاتی جامع مدرسین بازار سرمایه در سایت شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس قرار گرفته و اسامی افرادی که صلاحیت آن‌ها در کمیته راهبری و آموزش به عنوان مدرس بازار سرمایه تایید شده نیز در سایت قرار داده شده است. مردم می‌توانند به بخش مدرسان بازار سرمایه در سایت این شرکت مراجعه کنند و ببینند افرادی که در حال آموزش هستند جزو بانک اطلاعاتی مدرسان بازار سرمایه هستند یا خیر.

در آینده قرار است، فضای بانک اطلاعاتی توسعه پیدا کند و اطلاع‌رسانی بیشتری در خصوص افراد و نحوه عملکرد آن‌ها و محتوایی که ارائه می‌دهند، انجام شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.