سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صف خرید و فروش سهام در ۲۹ خرداد

در ساعت ۹:۴۵ دقیقه امروز شاخص کل بورس به مدار صعودی بازگشت و با رشد ۱۶۵واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۴۷ هزار و ۹۰۴ واحد قرار گرفت.

امروز یکشنبه (۲۹ خرداد) شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با اُفت یک هزار و ۱۲۵ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۴۶ هزار و ۶۱۲ واحد قرار گرفت.

در ساعت ۹:۴۵ دقیقه شاخص کل بورس به مدار صعودی بازگشت و با رشد ۱۶۵  واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۴۷ هزار و ۹۰۴ واحد قرار گرفت.


شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۶۲۰ واحد در ارتفاع ۴۲۵ هزار و ۸۰۳  واحد قرار گرفت. سه نماد نوری، فولاد و شستا بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشتند. سابیک، وبملت و شستا پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس هستند.

شاخص کل فرابورس هم با اُفت ۳۰ واحد در ارتفاع ۲۱ هزار و ۸۰ واحدی قرار گرفت. سه نماد بپاس، زاگرس و دماوند بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند. ددانا نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است.

در این دقایق در بازار ۳۱ نماد در صف خرید و ۴۹ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۱:۴۰ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۵۱۸ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۴۷ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۴۹۷ واحد در ارتفاع ۴۲۵ هزار و ۶۸۰ ایستاد. سه نماد نوری، وبملت و مبین بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند. سابیک پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس است.

شاخص کل فرابورس هم با اُفت ۱۳۲ واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۹۷۷ واحد ایستاد. بپاس، دی و زاگرس بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند. ددانا نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است.

همچنین بیشترین ورود پول هوشمند به ترتیب به نماد‌های ولساپا، سمگا و ثفارس و بیشترین خروج پول هوشمند به نماد‌های کرمان، شپنا و خبهمن متعلق است.

هم اکنون از ۷۰۵ نماد بورسی ۴۵ نماد در صف خرید و ۸۱ نماد در صف فروش قرار دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.