سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خراسان شمالی در مسیر شتاب بخشی به سرمایه گذاری خارجی

در دیدار «آ اف ام گوسال اعظم سارکار» سفیر کشور بنگلادش با استاندار خراسان شمالی، حسین نژاد از آمادگی و پذیرش استان در حوزه سرمایه گذاری خارجی خبر داد.

استاندار خراسان شمالی در دیدار با  سفیر کشور بنگلادش گفت: خراسان شمالی نیز در بخش‌های دانشگاهی، بهداشت، محیط زیست و گردشگری می‌تواند موجبات تبادل خوب بین استان و بنگلادش را فراهم آورد.

او گفت: متخصصان خراسان شمالی نیز می‌توانند خدمات خود را در کشور بنگلادش ارائه دهند.

حسین نژاد گفت: با توجه به ظرفیت بالقوه کشور بنگلادش در حوزه نساجی امیدوارم بستر‌های لازم سرمایه گذاری در بخش تولید پارچه مشکی و چادر برای استان از سوی این کشور فراهم شود.

استاندار خراسان شمالی گفت: این استان آمادگی لازم برای هر نوع سرمایه گذاری در بخش‌های صنعت و کشاورزی دارد.

 حسین نژاد گفت:یکی از ظرفیت های  بالقوه خراسان شمالی گمرگ هوایی جهت صادرات محصولات و استعداد ویژه در بخش‌های صنعت، دارو، معادن و گیاهان دارویی است.

«آ اف ام گوسال اعظم سارکار» سفیر کشور بنگلادش گفت: خراسان شمالی از ظرفیت‌های بالقوه صنعتی، معدنی و کشاورزی برخوردار است.

او گفت: فرصت‌های مناسبی برای سرمایه گذاری و تجارت بین دو کشور ایران و بنگلادش وجود دارد؛ هدف ما این است که از مسیر‌های ارتباطی ایران برای گسترش بازار‌های هدف خود استفاده کنیم.

سفیر کشور بنگلادش در ایران گفت: صنایع فولاد و آهن آلات خراسان شمالی قابلیت صادرات به کشور بنگلادش دارد و از این محصولات استقبال می‌کنیم.

آ اف ام گوسال اعظم سارکار گفت: تبادل سرمایه گذاران بخش خصوصی بین دو کشور می‌تواند ظرفیت‌ها را به خوبی معرفی کند و باید در این زمینه همکاری‌های مشترک انجام گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.