سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:

۷۰۰کیلوگرم موادمخدر دردرگیری با سوداگران مرگ در جنوب شرق کشور کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تکاوران انتظامی با انجام عملیات مسلحانه و هماهنگ در شمال و جنوب استان و درگیری با عناصر قاچاق مواد افیونی ۷۰۰ کیلوگرم موادمخدر کشف کردند.

 سردار احمد طاهری گفت: در راستای کنترل تحرکات باندهای قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق کشور، با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و رصد تحرکات قاچاقچیان در مناطق شمالی و جنوبی سیستان و بلوچستان، سرنخ‌هایی از فعالیت عناصر مسلح و قاچاق موادمخدر برای جابجایی و انتقال محموله سنگین مواد مخدر به عمق کشور به دست آمد که با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار قرار گرفت.

او گفت: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای تردد قاچاقچیان شناسایی و تکاوران انتظامی شهرستان های «هیرمند و زابل» در شمال و شهرستانهای «سراوان، ایرانشهر و مهرستان» در جنوب استان به طورهماهنگ در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند کمین و اجرای طرح مهار، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و موفق شدند محموله مورد نظر را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  گفت: قاچاقچیان که با چهار دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ و دو دستگاه موتورسیکلت در حال تردد بودند با مشاهده تکاوران انتظامی اقدام به تیراندازی به سمت آنان کرده که مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کرده و از آنجایی که قاچاقچیان با آتش پر حجم ماموران انتظامی عرصه را بر خود تنگ دیدند با رها کردن خودروها و برجا گذاشتن محموله موادمخدر از محل متواری شدند.

سردار طاهری  گفت: در این عملیات طی تعقیب و گریز در مناطق سخت گذر پنج سوداگر مرگ دستگیر شدند و تکاوران انتظامی ضمن توقیف ۳ دستگاه خودرو در بازرسی از آنها و در ادامه از محل و مخفیگاه قاچاقچیان در مجموع ۶۹۷ کیلو و ۹۷۰ گرم تریاک به همراه مقادیری مهمات جنگی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان در پایان با تقدیر از تلاش مجاهدانه سبزپوشان انتظامی استان در راه مبارزه با مواد مخدر، بر عزم جدی تکاوران انتظامی در شناسایی و برخورد با عناصر باندهای سازمان یافته قاچاق مواد افیونی در جنوب شرق کشور تاکید کرد.

کشف ۷۰۰ کیلوگرم ماکارونی احتکار شده

فرمانده انتظامی شهرستان زهک از کشف ۷۰۰ کیلوگرم ماکارونی احتکار شده و شناسایی فرد متخلف خبر داد.

سرهنگ حمید نوری گفت: ماموران انتظامی شهرستان در اجرای طرح مبارزه با احتکار ارزاق عمومی و در پی کسب خبری مبنی بر احتکار کالاهای مورد نیاز شهروندان توسط فردی در انبار یک باب مغازه در سطح شهر، بلافاصله پس ازهماهنگی قضائی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زهک گفت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی ازانبار، مقدار ۷۰۰ کیلوگرم ماکارونی احتکار شده کشف و یک متخلف را شناسایی کردند.

او گفت:کارشناسان ارزش کالاهای احتکار شده را ۲۵۰میلیون ریال اعلام کردند و متهم نیز با تشکیل پرونده به مراجع ذی صلاح معرفی شد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.