سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور فعال کارآفرینان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در نمایشگاه مادر و نوزاد

کارآفرینان دانشکده مهارت و کارآفرین دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد دستاورد‌های خود را در چهارمین نمایشگاه مادر، نوزاد، کودک و نوجوان استان یزد به نمایش گذاشتند.

داوودی گفت: دانشکده مهارت و کارآفرینی واحد یزد در چهارمین نمایشگاه مادر، نوزاد، کودک و نوجوان استان یزد طی سه روز حضور فعال داشت.

او می گوید: سامانه جدید دانشکده در بحث هدایت تحصیلی و شغلی دانش آموزان به منظور استعداد یابی و نیازسنجی به صورت رایگان در آینده طراحی و راه اندازی می شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: با توجه به حضور اعضای هیئت علمی پرتلاش، کارآفرینان و متخصصان در این دانشکده، زمینه بسیار مطلوبی برای ارتباط با صنعت دارد، اقدامات مناسبی در این مدت انجام شده است؛ و موفقیت‌های خوبی نظیر برگزاری استارتاپ‌های موفق کسب و کار و حضور فعال در نمایشگاه‌های استان تاکنون حاصل شده است.

او می گوید: دانشکده مهارت و کارآفرینی باید به منظور مهارت‌آموزی و نیاز سنجی اقشار جامعه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانشگاه گام جدی در این عرصه بردارد.

محمدرضا احمدزاده مدیر برگزاری غرفه دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد یزد گفت:  یکی از ارکان زیرمجموعه دانشکده‌های مهارتی، مدارس عالی مهارتی است که مجری انواع آموزش‌های مهارتی کوتاه‌ مدت برای مشاغل مختلف دانشکده مهارت کارآفرینی دانشگاه آزاد یزد است که افراد مختلف می‌توانند پس از گذراندن این دوره‌های تخصصی با مدرکی که دریافت می‌کنند متناسب با نیاز بازار کسب و کار جامعه در همان زمینه مشغول به کار شوند.

او می گوید :لازم است مدارس عالی مهارتی دانشکده مهارت و کارآفرینی برای عملیاتی‌کردن مرکز TMC و ارائه مشاوره شغلی و تحصیلی برای عموم برای برنامه ریزی مدون، جزءاهداف جدی دانشکده مهارت و کارآفرینی به همنی منظور قرار گیرد.

نمایشگاه یاد شده از ۲۴ تا ۲۷ خرداد ، برای بازدید عموم دایر بود و با استقال چشمگیری از غرفه دانشگاه آزاد یزد از سوی مسئولان استانی و دانشگاهی و مردم صورت گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.