سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون امور فرهنگی کمیته امداد اصفهان:

اردوهای فرهنگی مددجویان اصفهانی برگزار می‌شود

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان گفت: برنامه‌های ویژه اوقات فراغت در بخش اردویی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان از ابتدای تیر آغاز و تا پایان فصل تابستان ادامه دارد.

آرش محمدحسینیان به دوران کرونا که بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی را تحت‌الشعاع خود قرار دادپرداخت و گفت: در این مدت با توجه به شیوع کرونا بسیاری از برنامه‌های فرهنگی و آموزشی از طریق فضای مجازی هدف‌گذاری شده بود؛ خوشبختانه با خروج از محدودیت‌های این ویروس، تابستان امسال برنامه‌های ویژه اوقات فراغت در بخش اردو‌های زیارتی، دانش‌آموزی و دانشجویی برگزار خواهد شد.

این دوره از اردو‌ها از شنبه چهارم تیر آغاز و تا اواخر شهریور ادامه دارد و برنامه‌های در نظر گرفته شده در این اردو‌ها شامل آموزش مسائل فرهنگی، اعتقادی، ورزشی و هنری و برگزاری مسابقات مختلف است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداداستان اصفهان به اجرای برنامه‌های فرهنگی که نقش زیادی در کاهش آسیب‌های روحی ناشی از شرایط کرونایی بین مددجویان خواهد داشت، گفت: ایجاد انس، الفت، تقویت روحیه جامعه‌پذیری و آشنایی با فرهنگ‌های مختلف، ایجاد زمینه مناسب برای تمرین زندگی دسته‌جمعی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و تعمیق باور‌های دینی جامعه مورد هدف، گسترش و تعمیق مهارت‌های فردی و اجتماعی، پرورش فضای معنوی و ولایت‌مداری در میان مخاطبان از اهداف اجرای اردو‌های فرهنگی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.