سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پایان معاملات ۲۸ خرداد رقم خورد

اُفت ۱۶ هزار و ۶۳۲ واحدی شاخص کل بورس در اولین روز هفته

شاخص کل بورس با اُفت ۱۶ هزار و ۶۳۲ واحد در تراز یک میلیون و ۵۴۷ هزار و ۷۰۱ واحد متوقف شد.

امروز شنبه (۲۸ خرداد) شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با اُفت یک هزار و ۱۰۷ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۶۳ هزار و ۲۲۷ واحد قرار گرفت. در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس با اُفت ۱۶ هزار و ۶۳۲ واحد در تراز یک میلیون و ۵۴۷  هزار و ۷۰۱ واحد متوقف شد.

آقای آرتا اسدی تحلیلگر بازار سرمایه گفت: با توجه به  روند شاخص کل  که در یک حرکت نزولی قرار دارد و ناحیه مقاومتی یک میلیون و هزار ۵۷۸ واحدی و اخبار منتشر شده، پیش بینی ریزش امروز  بازار شده بود و به احتمال زیاد این ریزش ادامه داشته باشد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۲ هزار و ۷۳۵ میلیارد تومان رسید. «نوری»، «میدکو» و «شستا» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «سآبیک»، «شستا» و «وبملت» سه نماد پر تراکنش بودند.


شاخص کل هم وزن هم با اُفت ۳ هزار و ۷۵۱ واحد روی پله ۴۲۵ هزار و ۱۸۱ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۵ هزار و ۳۲۰ میلیارد سهم به ارزش ۲ هزار و ۷۳۵ میلیارد تومان رسید.



شاخص فرابورس هم با اُفت ۲۳۹ واحد روی پله ۲۱ هزار و ۱۱۰ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز در فرابورس ایران به تعداد ۹۱۸ میلیارد و به ارزش ۶۸۵ میلیارد تومان رسید.


نماد‌های تاثیر گذار در شاخص کل بورس

نماد‌های وبملت، شبندر و اُفق به ترتیب با ۶۴۲.۶۱، ۵۰۸.۴۹ و ۱۷۳.۳۶ واحد بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند و نماد‌های نوری، میدکو و شستا به ترتیب با ۱۵۲۶.۱۳، ۱۲۳۶.۴۵ و ۸۶۶.۹۳ واحد بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

نماد‌های تاثیرگذار در شاخص کل فرابورس

نماد‌های دماوند، بمپنا وشپاش به ترتیب با ۱۰.۳۳، ۵.۵۱ و ۳.۵۵ واحد بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند و نماد‌های آریا، بپاس و زاگرس به ترتیب با ۵۵.۱۷، ۵۱.۸۶ و ۲۶.۳۲ واحد بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۳۹۴ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «بانک‌ها»، «فلزات اساسی» و «فرآورده نفتی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.


بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های وسینا، خچرخش و ولساپا بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های سخزر، ساروم و خگستر بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.


بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های ثعمرا، آ س ب و بزاگرس بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت شبصیر، ثرود، مدیریت بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.


برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های افران، فردا و کمند و بیشترین عرضه فروش را نماد‌های نوری، همای و کمند در بورس ایران داشتند.


برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، ثبات و سپیدما و بیشترین عرضه فروش را نماد‌های اعتماد، اوصتا و اراد ۴۲ در بورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس

نماد‌های وبملت، کمند و کیان بیشترین ارزش معامله و نماد‌های وبملت، شستا و کمند بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.



نماد‌های اراد ۹۴۴، اخزا ۹۰۳۴ و اعتماد بیشترین ارزش معامله و نماد‌های کرمان، اعتماد و تجلی بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۱۲ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
خدایا خودت به فریادمون برس
دار و ندارم تو بورس نابود شد