سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایمن سازی بیش از ۳۰ هزار راس دام در مناطق محروم باغملک

رئیس اداره دامپزشکی باغملک از ایمن سازی بیش از ۳۰ هزار راس دام د مناطق محروم این شهرستان خبر داد.

حبیب سلماوندی گفت: به منظور اجرای اردوی جهاد دامپزشکی خوزستان و ارائه خدمات رایگان به مناطق صعب سخت‌گذر و کم برخوردار استان، کارشناسان این اداره کل به منطقه سخت‌گذر صیدون از توابع شهرستان باغملک اعزام شده اند.

او هدف از اجرای این اردوی جهادی را ارائه خدمات دامپزشکی به دامداران مستقر در این منطقه عنوان کرد و گفت: در این حرکت جهادی بیش از ۳۰ هزار رأس دام سبک (گوسفند و بز) در مقابل بیماری‌های واگیردار دامی و بیماری‌های مشترک میان انسان و حیوان ایمن‌سازی خواهند شد.

رئیس اداره دامپزشکی باغملک ارائه خدمات بهداشتی و آموزشی در مناطق محروم و کم‌برخوردار، ایمنی غذایی منطقه و اقتصاد روستایی و عشایری را از اهداف اصلی اجرای جهاد دامپزشکی برشمرد و ادامه داد: آشنایی با بیماری‌های دامی، بیماری‌های مشترک انسان و دام و نحوه مدیریت این موارد از دیگر بخش‌های این طرح است.

این مقام مسئول گفت: با توجه به اهمیت ارائه خدمات دامپزشکی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در مناطق صعب‌العبور و محروم استان خوزستان، در آینده‌ای نزدیک شاهد توسعه، گسترش و بهره‌وری صنعت دامپروری در این مناطق خواهیم بود، بطوریکه این صنعت رشد چشمگیری خواهد داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.