سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی دانشگاه رازی

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه از در نظر گرفتن ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی این دانشگاه در سفر آتی رئیس جمهور به کرمانشاه خبر داد.

محمدنبی احمدی گفت : باتوجه به وجود تعدادی پروژه عمرانی نیمه کاره در دانشگاه، پیگیر بودیم که در سفر رئیس جمهور به کرمانشاه برای آن‌ها اعتبار بگیریم.

به گفته رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه در این راستا نمایندگانی از دفتر نهاد رئیس جمهوری به دانشگاه آمدند و بازدیدی از پروژه‌های نیمه کاره این دانشگاه داشتند و مقرر شد تا آن‌ها را جزو مصوبات سفر قرار دهند.

تعداد پروژه‌های مصوب دانشگاه برای طرح در سفر استانی رئیس جمهور پنج پروژه است دانشکده شیمی، دانشکده اقتصاد و کارآفرینی، دانشکده هنر و معماری، کلینک دامپزشکی و دانشکده حسابداری جوانرود پروژه‌های نیمه کاره این دانشگاه هستند که برخی از آن‌ها حدود یک دهه پیش کلید خورده اند.

طبق برآورده‌های انجام شده برای تکمیل این پروژه‌ها حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، اما در نشستی که با حضور استاندار، مسئولین استانی و معاون وزیر علوم در دفتر نهاد رئیس جمهور برگزار شد، این رقم را کاهش دادند و به ۷۰ میلیارد تومان رساندند که باتوجه به اینکه دانشگاه رازی دانشگاه معین و مادر به شمار می‌رود، این میزان اعتبار کافی نیست.

دانشگاه‌های کرمانشاه نیاز جدی به دیده شدن دارند و باید نسبت به دیگر دانشگاه‌های کشور به آن‌ها توجه ویژه‌ای شود، چون زمانی که استان ما به طور مستقیم درگیر جنگ تحمیلی بود، استان‌های برخوردار با استفاده از ارز‌های ارزان قیمت پروژه‌های زیربنایی خوبی ساختند و اکنون نیاز است که نگاه به این استان و دانشگاه‌های آن دوچندان باشد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.