سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شش البرزی در جشنواره معلمان هنرمند کشور خوش درخشیدند

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: ۶ معلم این استان در دومین جشنواره معلمان هنرمند کشور حائز رتبه برتر شدند.

سردار فتح الهی گفت: آزاده محمدپور دربخش آفرینش‌های ادبی، سرود و ترانه از آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج و بهاره سرمدی نجف آبادی در بخش آفرینش‌های ادبی، داستان کوتاه از آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج دراین جشنواره برای البرز افتخار آفرینی کردند.

او می گوید: نرگس ذاکری در بخش فیلم کوتاه، پویانمایی و سیامک کیهانی ازنقد ادبی و هنری، نقد شعر ازآموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج موفق به کسب رتبه برتر شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: فرهاد ابراهیم خانی در بخش هنر‌های اوایی، تکنوازی از آموزش و پرورش ناحیه ناحیه یک و سکینه سعیدآبادی در بخش هنر‌های تجسمی، تذهیب از آموزش و پرورش ناحیه سه کرج برای استان البرز کسب رتبه برتر کردند.

 

فتح الهی گفت: این جشنواره با هدف جریان‌سازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ اسلامی، انقلابی، ملی و بومی برگزار می‌شود.

او می گوید: تولید محتوای آموزشی مبتنی بر برنامه درس ملی و محتوای کتاب‌های درسی در این رویداد هنری از امتیاز ویژه‌ای برخوردار است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.