سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح جبران و تثبیت یادگیری برای بیش از ۱۶۰۰ دانش آموز ملایری

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر گفت: تابستان امسال بیش از ۱۶۰۰ دانش آموز در مقطع ابتدایی در طرح جبران و تثبیت یادگیری شرکت می کنند.

مهدی عابدینی نیا گفت: همکاری گروه‌های جهادی با اجرای طرح جبران و تثبیت یادگیری خلاقیتی است که اثربخشی کار را دو چندان می‌کند.

او گفت: با توجه به شرایط بیماری کرونا و آموزش‌های غیر حضوری، آسیب‌های زیادی به آموزش دانش آموزان بویژه دانش آموزان دوره ابتدایی وارد شد که افت تحصیلی نتیجه آن بود.

به گفته سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر این طرح برای دانش آموزان دارای سطوح عملکرد تحصیلی نیاز به آموزش و تلاش بیشتر و قابل قبول و با هدف مداخله آموزشی و جبران یادگیری دانش آموزان دارای افت تحصیلی اجرا می‌شود.

عابدینی نیا گفت: در سال‌های گذشته هر مدرسه بصورت جداگانه برای این دانش آموزان کلاس تشکیل می‌داد و با توجه به تعداد دانش آموزان، امسال این طرح بصورت کلی در یک تا سه مدرسه در سطح شهر اجرا خواهد شد.

برای اجرای طرح از نیرو‌های جهادی، معلمان زبده و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان، استفاده می‌شود.

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده، کمیته امداد امام خمینی (ره) سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان و معلمان را فراهم می‌کند و  پیش بینی می‌شود که تابستان امسال ۱۶۰۰ الی ۱۷۰۰ دانش آموز در مقطع ابتدایی در این طرح شرکت کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.