سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبرسانی به ۱۱۰ روستا در زنجان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از آبرسانی به ۱۱۰ روستا با محوریت قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع) در زنجان خبر داد.

جزءقاسمی گفت: در حال حاضر آبرسانی به ۵۷ روستای استان زنجان در قالب طرح‌های محرومیت زدایی کشور، با اعتباری معادل هزار میلیارد ریال و با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است.

او گفت: این ۵۷ پروژه با مشارکت شرکت آب و فاضلاب استان زنجان و سازمان بسیج سازندگی استان در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طرح‌های محرومیت زدایی آب روستایی در استان زنجان، در چهار شهرستان ایجرود، زنجان، طارم و ماهنشان اجرا می‌شود.

او گفت: این پروژه‌ها شامل حفر و تجهیز چاه، احداث خط انتقال، مخزن ذخیره آب، شبکه توزیع، ایستگاه پمپاژ، بهسازی و نوسازی شبکه است.

به گفته‌ی جزءقاسمی اجرای این طرح‌ها با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست که با تکمیل آن بخشی از مشکل تامین آب روستا‌های استان رفع می‌شود.

این مسئول در پایان گفت: عملیات اجرایی آبرسانی به ۵۷ روستای استان زنجان شامل مجتمع‌های آبرسانی معجزات و آلاچمن در شهرستان‌های زنجان، ایجرود و خدابنده و روستا‌های هندی کندی، دستجرده، هارون آباد، هزاررود، گیلانکشه و تشویر در شهرستان طارم و روستا‌های پری و خانجین در ماهنشان و ایجرود است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.