سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه موقت بوشهر:

بازاریان همواره همراه نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند

امام جمعه موقت بوشهر گفت: بازاریان همواره نشان داده‌اند در کنار و همراه نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند و آنقدر بصیرت دارند که فریب دشمنان و آشوب‌گران را نخورند.

حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر با اشاره به ۲۷ خرداد سالروز تشکیل جهاد سازندگی گفت: بعد از هشت سال دفاع مقدس، بنابر مصلحتی جهاد سازندگی با وزارت کشاورزی ادغام و برنامه‌های جهاد به برنامه‌های حوزه کشاورزی و تولید تبدیل شد.

او می‌گوید: این سازمان خط مقدم تولید کالاهای استراتژیک و تامین غذای موردنیاز مردم است.

امام جمعه موقت بوشهر اعلام کرد که برای استان کم آبی مانند بوشهر چنانچه مدیریت کشاورزی دانش بنیان ایجاد شود تولید ملی و امنیت غدایی ایجاد می‌شود که این مقوله خود تقویت‌گر اقتدار کشور خواهد بود.

هاشمی با گرامیداشت یاد و خاطره ۵۶ شهید جهاد کشاورزی استان بوشهر عنوان کرد که از تلاش‌ها و فعالیت‌های ارزشمند این خانواده بزرگ در استان بوشهر که در این ایام برای تامین نیازهای مردم تلاش شبانه‌روزی دارند، قدردانی و تجلیل می‌شود.

او با گرامیداشت ۳۱ خرداد سالروز شهادت شهید مصطفی چمران و روز بسیج استادان گفت: امام خمینی (ره) در وصف شخصیت و بزرگی شهید چمران، وی را جنگجویی پرهیزکار و شهادت وی را شهادتی انسان‌ساز معرفی کرده است.

به گفته خطیب نماز جمعه بوشهر، مردم‌داری، اخلاص، تقوا، خدمت به خلق و خدامحوری از عوامل موثری بود که به شهیدانی، چون چمران و سدار سلیمانی عزت داده است. 

او با اشاره به آغاز هفته قوه قضاییه از اول تیرماه گفت: تلاش این مجموعه در راستای تحقق عدالت قابل تقدیر و ستایش است چراکه قوه قضاییه در این چند سال منشاء تلاش‌های بسیار خوبی برای تحقق عدالت کشور بوده است.

امام جمعه موقت بوشهر با گرامیداشت روز اصناف تاکید کرد که کسبه و بازاریان از زمان وقوع انقلاب و همراهی با امام همواره جزء انقلابیون خط مقدم دوران نهضت بودند، بازاریان همواره نشان دادند در کنار و همراه نظام جمهوری اسلامی بودند و آنقدر بصیرت دارند که فریب دشمنان و آشوب‌گران را نخورند.

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.