سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه مهاباد:

شهروندان در مصرف برق صرفه جویی کنند

امام جمعه مهاباد گفت: شهروندان در مصرف انرژی به ویژه آب و برق در آستانه فصل گرما صرفه جویی کنند تا همگی بتوانند از این نعمت‌ها بهره‌مند شوند.

ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه نماز جمعه این هفته مهاباد گفت: ادارات، اصناف و صنایع به همراه اقشار مختلف مردم باید نسبت به مصرف صحیح و بهینه آب و برق اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی گفت: با استفاده صحیح از انرژی ضمن کاهش هزینه برای خانوار می‌توان منابع حاصل از آن در اختیار نیازمندان و فقرا قرار داد.

امام جمعه مهاباد با اشاره به آزادسازی محموله نفت ایران در یونان گفت: حمایت نیرو‌های مسلح و همچنین نیروی دریایی سپاه در واکنش به توقیف محموله نفت ایران موجب شد تا دادگاه دولت یونان رای به نفع آزادی این نفتکش ایرانی صادر کند.

ماموستا امامی گفت: این اقدام بار دیگر نشان داد که در عرصه جهانی نیاز به قدرت دفاعی است و هر اندازه از نظر تجهیزات نظامی قوی‌تر باشیم به همان اندازه در عرصه جهانی نیز موفق‌تر خواهی بود.

وی در ادامه با اشاره به ساماندهی دستفروشان سطح شهر گفت: با توجه به وضعیت معیشتی حاکم ضمن جلوگیری از هر گونه خشونت باید نسبت به ساماندهی و تعیین مکان مشخص برای این قشر در راستای تداوم امرار معاش آن‌ها اقدام کرد.

وی همچنین با اشاره به آغاز آیین حج امسال گفت: این فریضه مهم اسلامی بزرگترین مدرسه آموزش و الفت است که مسلمانان جهان باید از آن به عنوان فرصتی برای اتحاد و همبستگی بیشتر کشور‌های اسلامی استفاده کنند.

وی گفت: اتحاد و یکپارچگی مسلمانان در این کنگره جهانی به طور قطع می‌تواند دشمن را از دسیسه علیه جهان اسلام مایوس و ناامید کند، سران کشور‌های اسلامی باید از این اجتماع بزرگ مسلمانان برای حل مشکلات بین خود استفاده کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.