سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید تضمینی مرغ منجمد تا ثبات قیمت در آذربایجان غربی ادامه دارد

معاون بازرگانی پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی با اشاره به خرید تضمینی هزار و ۳۰ تُن گوشت مرغ منجمد گفت: خرید تضمینی این‌محصول در سطح استان تا رسیدن به ثبات قیمت ها در راستای حمایت از تولیدکنندگان ادامه خواهد داشت.

محمد برقی گفت: در راستای آزادسازی یارانه ها و افزایش تولید مرغ و کاهش تقاضا برای حمایت از تولیدکنندگان خرید تضمینی این محصول یا قیمت مصوب تا اطلاغ ثانوی در حال انجام است.

او می گوید:تاکنون خرید یک هزار و ۳۰ تُن گوشت مرغ در راستای اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و حمایت گسترده از تولید کنندگان این استان انجام شده است.

معاون بازرگانی پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی گفت: این شرکت طبق اعلام قبلی همچنان آماده عقد قرارداد خرید مرغ کشتار شده به صورت شرینگ پک شده، در سایزهای یک هزار و ۲۰۰ گرم تا دو هزار و ۲۰۰ گرم با قیمت مصوب کمیته قیمت گذاری استان با مرغداران یا صاحبان زنجیره‌های تولید و اتحادیه های مربوطه طبق ضوابط است.

برقی گفت: محصولات خریداری شده در سردخانه های استان نگهداری و در زمان کمبود گوشت مرغ گرم و برای حمایت از مصرف کنندگان و تنظیم قیمت گوشت سفید در بازار توزیع می شود.

او گفت: متقاضیان واجد شرایط می‌توانند جهت انعقاد قرارداد به شرکت پشتیبانی امور دام استان مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۲-۳۲۷۲۲۱۸۱ تماس بگیرند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.