سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مزین شدن اولین چهارراه در شهر اصفهان به نام شهید مدافع حرم

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان از رونمایی شدن نخستین تابلوی مزین به نام شهید مدافع حرم حمیدرضا باب الخانی در خیابان جی غربی اصفهان خبر داد.

احمد شریعتی در مراسم رونمایی از تابلوی مزین به نام شهید مدافع حرم حمیدرضا باب الخانی گفت: موقعی که صحبت از نامگذاری اسم این شهید بزرگوار بر روی یکی از معابر اصلی شد، در اولین جلسه شورای نامگذاری این موضوع مطرح و پیگیری‌های لازم در کوتاه‌ترین زمان صورت پذیرفت و نام این شهیدِ جوانِ مدافع حرم برای اولین بار در سطح شهراصفهان در خیابان جی که یکی از اصلی‌ترین و پر تردد‌ترین خیابان‌های شهر است بر روی چهارراه مورد نظر، نامگذاری ومزین شد.

او گفت: شایسته است از تمام کسانی که در این خصوص و حفظ ارزش‌های جامعه و زنده نگه داشتن یاد شهدا تلاش می‌کنند، به صورت ویژه قدردانی کرد چرا که نظام مقدس ما نظام ویژه‌ی حفظ ارزش‌ها و عمل به آن است.

حجت الاسلام مهروی پور رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز ضمن قدردانی و تکریم از خانواده این شهید مدافع حرم از این اقدام ارزشمند که در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و اشاره به این جمله رهبر معظم انقلاب که فرمودند: "امروز فضیلت زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست"، افزود: یکی از وظایف مسئولین، عمل کردن به این فرمایش رهبر انقلاب است و زنده نگه‌داشتن یاد شهدا روح ایثار و مقاومت را در جامعه نهادینه می‌کند و این حرکت نیز یکی از مصادیق آن بود.

شهید حمیدرضا باب‌الخانی سی‌ودومین شهید مدافع حرم استان اصفهان است که در سن ۳۱ سالگی و ۴۵ روز پس از شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر پاک این شهید در گلستان شهدای اصفهان آرام گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.