سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هدف دشمن، ایجاد ناامیدی بین مردم است

استاندار خراسان جنوبی گفت: ایجاد ناامیدی در بین مردم، هدف دشمن است که برای آن از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

قناعت در شورای اداری شهرستان سرایان گفت: یکی از موضوع‌های اساسی در جنگ روانی دشمن القای این مطلب است که نظام جمهوری اسلامی ایران به بن بست رسیده و برای جا انداختن این تفکر غلط در بین مردم، از هیچ تلاشی تاکنون دریغ نکرده اند.

او گفت: هدف اصلی دشمن از طرح این موضوع، ایجاد ناامیدی در بین مردم است.

قناعت گفت: دشمن در تلاش است موفقیت‌ها را کوچک و مشکلات را بزرگ نشان دهد و تعدادی از سلبریتی‌ها و سیاسیون داخل کشور، تحت تأثیر خارج کشور در این خصوص با دشمن همکاری می‌کنند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: مزدوران داخلی هم با تولید فیلم‌هایی درصدد سیاه نمایی در زمینه مشکلات موجود در کشور هستند تا با انجام این کار بلکه بتوانند بقیه عمر خود را در کشور‌های غربی و اروپایی بگذرانند.

او هدف اصلی دشمن از انجام این کار را ایجاد ناامیدی در کشور برای فراهم کردن زمینه برگشت طاغوت و ارتجاع اعلام کرد و گفت: این در حالی است که در این سفر مشاهده کردید مردم به راحتی با مقام ارشد دولت در استان مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و فضای خیلی خوبی بین مردم و مسئولان وجود داشت.

قناعت با اشاره به این که در کشور‌های غربی و اروپایی، خبری از این مسائل نیست گفت: کسانی هم که در داخل کشور از نظر اعتقادی به کشور‌های اروپایی وابسته اند، چون از جنس این مردم نیستند، تحمل حرف‌های آن‌ها را ندارند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: مسئولان نظام، چون از جنس این مردم هستند وقتی در بین آن‌ها حضور می‌یابند، مردم به راحتی با آن‌ها صحبت می‌کنند و مسئولان هم به حرف‌های آن‌ها گوش می‌کنند.

او گفت: این ارتباط تنگاتنگ مردم و مسئولان، نشانگر پویایی و سرزندگی در کشور است و نشان می‌دهد که مردم از نظام و دولت ناامید نیستند.

قناعت با اشاره به این که هر روز شاهد آن هستیم که در آمریکا تعدادی از دانش آموزان و افراد دیگر بر اثر تیراندازی کشته می‌شوند، گفت: بیان مشکلات از دغدغه‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، اما این کار باید به گونه‌ای باشد که سبب ایجاد نا امیدی در جامعه نشود.

استاندار خراسان جنوبی گفت: یکی از وظایف اصلی مسئولان این است که با بیان واقعیت‌ها، توطئه دشمن را در زمینه القای ناامیدی در کشور خنثی کنند.

او گفت: برای اولین بار لایه‌های بالای قوای سه گانه کشور به دست افراد انقلابی افتاده که این موضوع سبب ایجاد تعامل بسیار خوبی بین سران سه قوه شده است.

قناعت گفت: از این فرصت طلایی ارتباط قوا باید برای جهش در حوزه‌های مختلف به ویژه بخش اقتصادی استفاده کنیم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به این که در این سفر، تعدادی از طرح های عمرانی و اقتصادی که از سال‌های گذشته آغاز شده، اما نیمه تمام مانده بود بازدید شد، گفت: امیدواریم با مصوباتی که در این سفر داشتیم و با اعتباراتی که برای تکمیل آن‌ها اختصاص یافت، روند تکمیل این طرح ها تسریع شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۱۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
شما هم بیشتر از دشمن ناامید میکنین
ناشناس
۲۲:۳۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
به چی امیدوار باشیم هر ۵سال یکبار. دولت با ایجاد تورم هرچی داریم از دست مان می گیره احساس می کنیم عمرمان به هدر رفته