سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۳۷۴)؛

از دانلود آیکون پک تا دانلود مرورگرهای اینترنتی

بهترین اپلیکیشن‌های هفته گذشته از دید کاربران را از بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۷۴) دانلود کنید.

این روز‌ها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزار‌هایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید.

در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزار‌ها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.


دانلود نسخه بتا ویکی پدیا آنلاین Wikipedia Beta 2.7.50405

برنامه Wikipedia Beta از قدرتمندترین و بهترین برنامه‌های مشاهده و مرور صفحات دانشنامه آنلاین ویکی پدیا برای سیستم عامل اندروید است. این برنامه در پلی استور معرفی شده و تمامی مقاله‌های سایت ویکی پدیا را در یک رابط کاربری سریع و کلاسیک برای کاربران به نمایش می‌گذارد.

برنامه ویکی پدیا بتا کاربر را قادر می‌سازد که با زبان‌های مختلفی از جمله انگلیسی، دانمارکی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، اندونزی، ایتالیایی، عربی، پرتغالی، فارسی و … به ویکی پدیا دسترسی داشته باشد و از ویژگی‌های دیگر آن استفاده کند.


دانلود برنامه نقشه‌های گوگل Google Maps 11.33.2

نرم افزار Google Maps بهترین نرم افزار نقشه برای گوشی است. این نرم افزار شرکت گوگل، یک مکان یاب با امکانات بی‌نظیر است که می تواند اطلاعاتی نظیر حجم ترافیک، پیدا کردن مکان شما، امکان انتخاب حالت نقشه، نمایش تصاویر سطح خیابان، قطب نمای دقیق، نقشه‌های سه بعدی، دستورالعمل‌های متنوع، مرور آفلاین نقشه‌ها، نمایش عرض جغرافیایی و … را در اختیار کاربر قرار دهد. این نرم افزار در گوگل پلی نزدیک به ۵ میلیارد بار دانلود شده است.


دانلود مرورگر کروم قناری Chrome Canary 105.0.5117.0

جست‌وجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند، زیرا می‌توانند تجربه حضور آنها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به کروم اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر کروم منتشر شده که تجربه کاربری جدیدی به کاربران ارائه خواهد کرد. مرورگر مذکور Chrome Canary نام دارد. این مرورگر آمده تا قابلیت‌های جدید را به کاربران پیش از اضافه شدن به نسخه اصلی ارائه کند.

دانلود مرورگر کروم قناری Chrome Canary


دانلود مرورگر فایرفاکس برای توسعه دهندگان Firefox Nightly 103.0a1

جست‌وجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند زیرا می‌توانند تجربه حضور آن‌ها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به مرورگر Firefox اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر فایرفاکس منتشر شده که تجربه کاربری جدیدی به شما ارائه خواهد کرد. این مرورگر آمده که با کروم رقابت کند. این مرورگر تجربه‌ای جدید از ویژگی های نسل جدید فایرفاکس است و می‌تواند برای کسانی که روزانه از مرورگر استفاده می‌کنند، بهترین گزینه باشد. با دانلود کردن این برنامه می‌توانید بهترین تجربه‌ را در گشت و گذار در اینترنت داشته باشید.

دانلود مرورگر فایرفاکس برای توسعه دهندگان Firefox Nightly


دانلود اپلیکیشن نمایش اخبار SmartNews 22.6.20

در دنیای امروز مطالعه و خواندن جدیدترین اخبار یکی از مهم‌ترین کارهایی است که افراد در طول روز انجام داده و به مطالعه اخبار مهم روز خود اهمیت بالایی می‌دهند. نرم افزار‌های نمایش اخبار زیادی در فروشگاه‌های موبایلی وجود دارند، اما یکی از برترین نرم افزار‌های نمایش اخبار مهم در جهان و گوشی‌های اندرویدی نرم افزار SmartNews: Local Breaking News است.

این نرم افزار اخبار جهانی و مهم را به صورت لحظه‌ای منتشر می‌کند و کاربران می‌توانند مقالات، سرخط‌ها و اخبار فوری که از منابع معتبر منتشر می‌شوند را در این برنامه مشاهده کنند. این برنامه دارای امتیاز ۴.۲ از ۵ در فروشگاه گوگل پلی است.

دانلود اپلیکیشن نمایش اخبار SmartNews


دانلود اپلیکیشن برقراری ارتباط 1416/1.0.0.2022304401 Microsoft Teams

در شرایط امروز و به ویژه در ایام قرنطینه و شیوع ویروس کرونا، بسیاری از کارها به صورت دورکاری و از طریق شبکه اینترنت انجام می‌شوند.

شرکت مایکروسافت به تازگی از نرم افزاری جدید رونمایی کرده که برای ایجاد ارتباط سریع و امن بین اعضای یک تیم کاری طراحی شده است و به کاربران امکان تماس تصویری و یا برگزاری جلسات آنلاین را خواهد داد. همچنین کاربران می‌توانند در محیط این نرم افزار به برنامه ریزی برای کارهای تیم خود بپردازند.

دانلود اپلیکیشن Microsoft Teams


دانلود مرورگر اینترنت 3.7.8 XBrowser

اپلیکیشن XBrowser – Super Fast & mini یک مرورگر وب کم حجم و در عین حال پر سرعت برای اندروید است. با این برنامه به راحتی هرچه تمام و با نهایت سرعت صفحات را یکی پس از دیگری باز کنید و مطمئن باشید تمامی جزئیات روی صفحه به نمایش گذاشته می‌شوند.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که موجب محبوبیت این مرورگر شده حجم بسیار پایین آن است. البته این حجم کم به معنای امکانات کم نیست؛ از مهم‌ترین قابلیت‌های موجود در ایکس براوزر می‌توان به مسدود کننده خودکار تبلیغات اشاره کرد که یک مرورگر بدون مزاحمت را برای کاربرانش به ارمغان می‌آورد.

اگر شب‌ها از دستگاه اندرویدی خود استفاده می‌کنید، بهتر است استفاده از حالت شب را فراموش نکنید و هرگونه آسیبی را از چشم هایتان دور کنید.

دانلود مرورگر اینترنت XBrowser


دانلود آیکون پک Nebula Icon Pack 6.1.1 برای اندروید

برنامه Nebula Icon Pack یک آیکون پک زیبا و آسمانی است. این نرم افزار نیز همانند دیگر برنامه‌های مشابه مجموعه‌ای از آیکون‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. اما وجه تمایز‌هایی با دیگر آیکون پک‌ها دارد که یکی از آن‌ها، کیفیت بالای آیکون‌های موجود در آن است؛ به گونه‌ای که تیم توسعه دهنده سعی داشته اند در آیکون‌های طراحی شده حداکثر جزئیات را به کار برده و نماد‌هایی فوق العاده را در اختیار کاربران شان قرار دهند.

انتخاب رنگ‌ها در این بسته اصلا تصادفی نیست و رنگ‌ها به گونه‌ای انتخاب شده اند که تناسب خاصی با نرم افزار مورد نظر داشته باشند. بیش از ۱۰۰۰ آیکون در دل این استارت اپ جای دارد که برای دسترسی به آن‌ها با هیچ گونه محدودیتی روبه‌رو نیستید. تنها باید گفت که برای استفاده از این آیکون پک نیاز است که لانچر پیش فرض را غیر فعال کرده و از دیگر لانچر‌های موجود در مارکت اندروید استفاده کنید!

دانلود آیکون پک Nebula Icon Pack


دانلود آیکون پک کارتونی Poppin 2.3.0 با طراحی سه بعدی

برنامه Poppin icon pack ، یک مجموعه آیکون با طراحی سه بعدی کارتونی، مخصوص سیستم عامل اندروید است. تمامی آیکون‌های موجود در این برنامه با دست طراحی شده‌اند، برای همین دقت بسیار بالایی در جزئیات طراحی به کار رفته است.

علاوه بر این بهترین و بیشترین کیفیت ممکن ارائه شده تا در افزایش و کاهش اندازه، آیکون‌ها دچار افت کیفیت نشوند. برای نصب و استفاده از آیکون پک‌ها حتما باید لانچر روی گوشی شما نصب باشد. این برنامه از انواع لانچر‌ها مثل Nova، Action، ADW، Atom، Go، Google Now و … پشتیبانی می‌کند، اما لانچر پیشنهادی ما نوا لانچر است.

دانلود آیکون پک Poppin


دانلود اپلیکیشن اینستاگرام Instagram 240.0.0.0.27

اینستاگرام نرم افزاری محبوب برای گوشی‌های هوشمند است که می‌توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آن‌ها را با دیگر کاربران این شبکه به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

نسخه جدید اینستاگرام برای تمام کاربران عرضه شده تا از امکانات جدید آن استفاده کنند و لذت ببرند. شما با دانلود کردن این نسخه به امکانات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنید. نرم افزار Instagram با وجود قابلیت‌هایی مانند Story، Reels و IGTV به عنوان برترین و پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در دنیا شناخته می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.