سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص اعتبار برای احداث خط لوله گاز نایین به انارک

معاون وزیر نفت از تخصیص ۵۰۵ میلیارد تومان اعتبار برای احداث خط لوله گاز نایین به انارک خبر داد.

چگینی  گفت: در  سفر ریاست جمهوری به استان اصفهان طرح های بسیار مهمی داریم از جمله  احداث خط لوله گاز ۱۶ اینچی از نایین به انارک به طول ۸۹ کیلومتر و گازرسانی به ۱۲ روستای خور و بیابانک با اعتبار ۵۰۵ میلیارد تومان است و با اراده‌ای که مسئولین گازرسانی استان دارند قول میدهیم که در کمتر از یک سال این خط را احداث کنیم و پایداری گاز را در فاز اول تا انارک داشته باشیم.

او می گوید از نزدیک طرح های مربوط به گازرسانی را بررسی کردیم، وضعیت گازرسانی به استان اصفهان خوب است شهر‌های مربوط به این شهرستان مانند نایین خور و بیابانک و انارک نسبت به دیگر نقاط وضعیت مطلوبی ندارد. با برنامه ریزی که انجام شده و دستور وزیر نفت گشایش‌هایی ایجاد شد با توجه به محدودیت‌هایی که در تامین سرانه خانوار داشتیم و مصوباتی که مجلس شورای اسلامی داشتند مصوبات خوبی با دستور وزیر محترم و شرکت ملی گاز گرفته شد.

به گفته معاون وزیر نفت گازرسانی به مناطق دامداری و مرغداری کلوت محمدیه نایین همچنین گازرسانی به پایگاه شهید شرافت نیروی انتظامی شهرستان نایین و ارتقاء ظرفیت ایستگاه سی جی اس به همراه خطوط تغذیه شهرستان در دستور کار قرار دارد.

به گفته چگینی در فاز دوم علاوه بر ۱۲ روستای خودرو بیابانک طرح‌های دیگری هم داریم که انجام خواهیم داد و در آینده از جهت گازرسانی در این شهرستان مشکلی نخواهیم داشت و در صورت وجود منابع گاز کافی با توجه به ظرفیت‌های ویژه شهرستان برای توسعه صنعت برنامه‌هایی در اولویت سفر ریاست جمهورلحاظ شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.