سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نخستین دوره مسابقات گلکاری و طراحی فضای سبز

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد از برگزاری اولین دوره مسابقات گلکاری و طراحی فضای سبز با حضور باغبانان مناطق ۱۳ گانه شهرداری مشهد خبر داد.

علی نجفی گفت:مسابقات گلکاری و طراحی فضای سبز  برای اولین بار در کشور و با هدف افزایش نشاط میان باغبانان مشهدی و همزمان با روز ملی گل و گیاه در محل کشت پارک مشهد برگزار شد.

او گفت: در اولین دوره این مسابقات، ۱۴ تیم ۳ نفره از مناطق ۱۳ گانه و نیز سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد حضور داشتند و براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته این ۱۴ تیم، در بازه زمانی ۶۰ دقیقه ای، با گلکاری و طراحی فضای سبز در زمینی به وسعت ۳۰ متر مربع، با استفاده از گونه‌های گیاهی و تجهیزات مشخص و یکسان، با هم به رقابت پرداختند.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری مجمع شهرداران کلان‌شهر‌های ایران گفت: در پایان این مسابقه و با نظر هیئت داوران و براساس جدول امتیاز بندی طراحی شده برای این دوره از مسابقات، تیم‌های باغبانی مناطق ۹، ۱۱ و ۳ شهرداری مشهد به ترتیب حائز رتبه‌های برتر شدند.

نجفی گفت: با توجه به تجربه خوب برگزاری این مسابقه در شهر مشهد و با هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شده است امسال این مسابقات میان باغبانان در سطح کلانشهر‌های ایران، به میزبانی شهرداری مشهد نیز برگزار شود.


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.