سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد با مسافربر‌های شخصی غیرمجاز در بیرجند

طرح برخورد با مسافربر‌های شخصی غیرمجاز با همکاری سازمان حمل و نقل بار و مسافر و پلیس راهور در بیرجند در حال اجرا است.

حسینی سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: پلیس راهور شهرستان در طرحی مشترک با سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند، با مسافربر‌های شخصی غیرمجاز، خودرو‌های آژانس بدون مجوز و آژانس نما‌هایی که با نصب تابلوی سقفی جعلی در سطح شهر مبادرت به حمل و نقل می‌کنند، مطابق قانون برخورد می‌کند.

او گفت: این طرح هفته‌ای سه روز در بیرجند انجام می‌شود که به طور میانگین روزانه ۱۰ راننده متخلف اخطار گرفته و اعمال قانون می‌شوند.

حسینی گفت: باقی رانندگانی که برای بار اول در این طرح مشاهده می‌شوند تذکر گرفته و در صورت مشاهده مجدد تخلف، با رانندگان مطابق قانون برخورد می‌شود.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: این طرح امسال با قوت بیشتر در دستور کار قرار گرفته است که پلیس راهور شهرستان به همراه بازرسان واحد گشت کنترل خطوط سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند با هرگونه تخلف مرتبط با حمل و نقل عمومی مسافر با جدیت برخورد می‌کنند.

او گفت: فعالیت مسافربر‌های شخصی غیرمجاز علاوه بر تضییع حقوق رانندگان قانونمند، مشکلات عدیده‌ای را برای ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری به وجود می‌آورد.

برچسب ها: حمل و نقل ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.