سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر ستاد زیرساخت اربعین حسینی خوزستان مطرح کرد؛

برخورد با کوتاهی تامین ایمنی راه‌های مواصلاتی اربعین

آقای خانچی بر لزوم تامین ایمنی جاده اهواز به خرمشهر و ساماندهی و تکمیل زیرساخت های مسیرهای منتهی به مرزهای دوگانه اربعین خوزستان تاکید کرد.

 

محمد خانچی دبیر ستاد زیرساخت اربعین حسینی خوزستان در نشست کمیته ایمنی راه‌ها در فرمانداری خرمشهر گفت: دستگاه‌های اجرایی سعی خود را برای تکمیل زیرساخت‌های جاده‌های منتهی به پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه بکار گیرند.

او از دستگاه‌های اجرایی که در سامان‌دهی رمپ‌های ورودی و خروجی و روشنایی جاده‌ی اهواز خرمشهر به تعهدات خود عمل کرده قدردانی کرد و از برخورد قانونی با دستگاه‌های مجری که تاکنون در این خصوص به تکالیف خود عمل نکرده اند، خبر داد.

دبیر ستاد زیرساخت اربعین حسینی خوزستان به تامین اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی و امنیت مسیر‌های منتهی به مرز‌های دوگانه اربعین در خوزستان هم اشاره کرد و گفت: ۳۵۰ میلیارد ریال از منابع ملی و ٩١ میلیارد ریال از منابع استانی در خدمت بهسازی خط‌کشی و نصب علایم در مسیر‌های منتهی به پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه خواهد بود، همچنین شبکه زیرساخت اینترنت با تقویت زیرساخت خود کیفیت بالاتری را در مسیر راه‌پیمایی اربعین در خوزستان ارائه خواهد کرد.

او در ادامه با اشاره به مسئله فرهنگ عمومی، بالا بردن سطح فرهنگ عمومی در کاهش حوادث جاده‌ای یکی از الزامات مهم و اساسی در ارتقای سطح ایمنی راه‌ها دانست و بر لزوم هماهنگی بیشتر متوالیان فرهنگی و رسانه‌ای استان در این رابطه تاکید کرد.

آقای خانچی همچنین از حضور مواکب جدید با کمک‌های استان‌های معین و ارگان‌های دخیل در کار پایانه‌های مرزی خبر داد و شمار واحد‌های خدماتی در این مواکب را ۵۰۰ واحد اعلام کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.