سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵ پارک محله‌ای در منطقه پنج احداث می‌شود

مدیر منطقه پنج شهرداری کرج گفت: هدف‌گذاری احداث پارک‌های محله‌ای در مناطق ده‌گانه در سال جاری، نهضتی جهادی در جهت ارتقای نشاط اجتماعی و بهبود سرانه رفاهی است.

آقای حشمت‌الله عزیزی گفت: احداث ۳۰ پارک محله‌ای در سطح مناطق ده‌گانه این کلان‌شهر طی سال جاری برنامه‌ریزی‌شده که احداث ۵ پارک آن در این منطقه در حال اجرا است.

او گفت: برای احداث این پارک‌ها با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج جانمایی پنج اراضی جنگل‌کاری در این منطقه به‌منظور احداث پارک‌های محله‌ای صورت گرفته و در حال حاضر در مرحله طراحی است.

آقای عزیزی گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های منطقه حفظ، پاسداشت و افزایش فضا‌های سبزاست که بر همین اساس پنج پارک محله‌ای در محله مهرویلا حاشیه خیابان بزرگمهر، حاشیه بلوار الغدیر تقاطع اتوبان، تقاطع خیابان کوکب غربی و خیابان اختر شرقی و حاشیه خیابان درختی در ۴۵ متر گلشهردردستور کار قرار گرفت.

بهسازی ۸۰۰۰ متر سیستم آبیاری تحت‌فشار در عرصه‌های سبز منطقه

مدیر منطقه پنج شهرداری کرج گفت: با توجه به کمبود منابع آبی موجود و به‌منظور مصرف بهینه آب و به‌منظور جلوگیری از هدر رفت آب عرصه‌های سبز منطقه با سیستم آبیاری قطره‌ای و تحت‌فشار آبیاری می‌شوند.

تجهیز پارک‌های سطح منطقه به ست‌های تندرستی و وزرشی نو

او گفت: استفاده از وسایل ورزشی در پارک‌ها سطح فعالیت فیزیکی شهروندان را بالا می‌برد و باعث می‌شود جامعه سالم‌تری داشته باشیم.

به گفته مدیر منطه پنج شهرداری ایجاد فضایی پرنشاط و سرزنده در منطقه، طی سال جاری چند طرح دیگر نیز در سطح منطقه اجرایی می‌شود که می‌توان به احداث نوار سبز حاشیه بلوار شهید ایرانی با کاشت ۲۰۰ اصله درخت، احداث باغ میوه در شهرک رازی به مساحت دو هزار متر و بازسازی فضای سبز و محوطه بازی کودکان در بوستان‌های سطح منطقه اشاره کرد.

برچسب ها: احداث پارک ، فضای سبز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.