سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ساخت مدرسه عشایری در کهنوج

کار ساخت مدرسه عشایری ۳ کلاسه به همت یک موسسه خیریه در روستای شهیدان جرجندی از توابع شهرستان کهنوج با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال آغاز شد.

رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین کلنگ زنی این مدرسه گفت: خیران مدرسه ساز با مدرسه سازی، هنرمندانه در امر آگاهی بخشی مشارکت می‌کنند لذا هنرمند هستند و همچنین نهضت مدرسه سازی در استان کرمان به همت خیران محقق می شود.

او می‌گوید: مشارکت خیران در امر مدرسه سازی در استان کرمان بی نظیر است وخوشبختانه به همت خیران عملیات اجرایی ۲۷ مدرسه در پنج ماه اخیر در استان آغاز شده است.

به گفته او، آموزش و پرورش امروز پشتیبان دارد و خوشبختانه تعامل و همکاری بسیار خوبی بین مردم، مسئولان و نمایندگان مجلس با آموزش و پرورش ایجاد شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بر اساس مصوبه شورای آموزش و پرورش استان کرمان که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد میانگین سرانه فضای آموزشی طی سه سال آینده به میانگین کشوری می‌رسد.

رضایی می‌گوید: به ادارات آموزش و پرورش استان تاکید کرده ایم که تغییر نام و کاربری مدارس خیرساز تخلف محسوب می‌شود و بدون هماهنگی خیر هیچ فضایی آموزشی خیرساز آغاز نشود و یا به بهره برداری نرسد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
کلنگ زده شدامامدرسه ای ساخته نشد
۲۳:۴۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
کلنگش زدن
امامدرسه ای ساخته نشد